"ANTARA LAGU DAN DIRI AKU..."



assalamualaikum and hello readers.
good to see the date of this day.
guess what?
hari ni dah 12 ogos 2011.
so,ade sebulan eh eh 29 hari lagi untuk aku menghadap semester 3 and mulakan kehidupan dekat bumi merbok nun jauh di utara tuhhh.

"ANTARA LAGU DAN DIRI AKU..."
sila sambungkan ayat tersebut mengikut kreativiti anda.hahahha.*gurau jerk doh!


kenape kenape kenape seyhhhh??kau kan ain jiwang karat tahap cipan weyhhh.
and i would say 'like i care?'.hahahhaha.
euwwww,,geli tau.hahahhaha

pernah tak korang terdetik di hati or tercakap ayat ayat cm gini:
"lagu nie fuhhh teringat kekasih lama seyhh."
"kau boleh tolong jangan play lagu tuh banyak kali tak?"
"ermm,boleh lahh.tak sedap mana pon lagu nie"
"setakat guna auto tune boleh lah kerek dengan lagu kau tuh"
"mula mula aku dengar lagu nie.mak ai,sentap tak sentap lah kan hati aku."



hahaha.that's few examples.mungkin ade lagi yang teruk kot.hehehe

on the way nak gi kelas,selalu aku dengar radio dalam kereta and housemate aku mesti dah bernanah agaknya dengar aku cakap 'aku suka aku suka aku suka laggguuu ni'.**baca dengan gaya gedik!
sebab ape,sebab semua lagu yang aku suka aku akan cakap macam gitu.hehehe

okey aku mengaku aku suke ekspresi kan diri aku mean to say nak luah kan perasaan aku melalui lagu.
sebab ape?aku nie gila karoke.gila menyanyi.gila update lagu lagu baru.
and aku memang respect lah sape yang pandai buat lagu tuhhh.
buat banyak banyak ehkk..sedap telinga aku dengar nanti.hahahha.

andd i really reallly LOVE(kasi besaq sket word nieyh) them who was addicted with karoke.
ade geng nak memekak and melalak lagi melayan perasaan bersama sama.
honestly speaking,them was AWESOME!(aku tak tau kenapa lately nie aku suke cakap perkataan nie).hehehehe*nampak gedik tak? (:

dulu kan masa aku dekat matrik,ade lah sorang mamat nieyh fuhhh.dia nie gile karok plus suke menyanyi.malam malam selalu dia call aku and dia akan nyanyi kan macam macam lagu dekat aku. hati aku berbunga bunga doh! hahaha.
kadang kadang lebih banyak menyanyi dari bercakap.sampai kadang kadang suara dia terus bertukar jadi suara itik.hahaha. what happen now between me and him?haik,tak yah citer ar.
let bygone be bygone..sorryyy**okey,takut nampak annoying plak di mata pakcik and makcik semua.hahahhaha.


what can i say antara lagu dan diri aku memang dah sebati dalam jiwa ini.

jangan marah aku kalau aku suka karoke

jangan marah aku kalau aku suka update lagu lagu dekat kawan kawan semua.
jangan kutuk aku kalau suara aku memang DAH SEDAP SANGAT! **phewww!

jangan cakap aku JIWANGGG KE LAUTTTTT.


THAT'S ME!...


"MUSIC IS MY SOUL,WITHOUT IT..oh my gossshhh"***B.O.S.A.N***


So,to you all...what kind of music do you prefer to hear? jom jom kongsi sesama.

okey,nice to see nice to hold.once broken.consider sold.(ayat merepek).


-AkuAinKauSiapa.Blogspot.Com-

Catat Ulasan

0 Ulasan