"MAK AKU RASA PELIK BILA AKU..."

assalamualaikum and hello readers.
mak aku rasa pelik bila aku..(kali nie aku tak nak mintak sambungkan ayat tersebut)
takut dapat penampaq!hahahha.
kejadian nie masa sahur pagi tadi.
"ain,amek lauk tadi banyak mane?"
so,aku terpaksa pecah kan rahsia nie.
"ibu,ain sebenarnya dah muak makan nasi"
sorry,terpaksa jujur.
aku tak pernah reject makanan mak aku masak okey.
its just aku memang dah muak giler makan nasi.
mungkin mak aku sedar sebab semalam abang aku tak de.
kalau abang dengan adik aku ade,memang lah dia tak perasan.
sebab diorang kalau makan memang dasyatt lahh.
tuh pasal aku tergoda dengan makanan and nafsu makan aku tak dapat di kawal.
cehwah,salahkan orang lain plak.
fineee,,naik sem depan aku kena banyak diet giler!
family aku dah sound gile babeng dahhh.
"make sure ko balik cuti sem depan kena turun berat badan kau."
"ang duduk merbok banyak makan ka?".pandai jugak adik aku cakap utara.hahaha.
tuh jela aku nak citer.
serius,kalau time sahur tuhh aku paksa diri dengan rela hati jerk nak makan nasi tuh.
againnn,aku tak pernah reject masakan ibu aku tuh.
cuma aku tak nak susahkan dia masak macam macam just to follow kehendak aku jerk.
and kalau bukak puasa kitorang memang jarang beli nasi.and lauk pauk.
just makan benda yang like like jerk.(ayat tak menahan)
macam roti john,kebab ker mee rebus ker.nie like like ker?
hahahhahaa.
kepada nasi nasi sekalian,seriusly aku tak pernah benci dekat korang semua.aku bersyukur aku dapat makanan yang cukup cuma sekarang nie tekak aku tengah sewel kot.hahahha.
-AkuAinKauSiapa.Blogspot.Com-

Catat Ulasan

0 Ulasan