SEGMEN:FAKTA TENTANG DIRI INI(FARAHAIN)

ASSALAMUALAIKUM AND HELLO READERS (:
aku nak join segmen niee...menarik!hahaha.
fakta tentang diri aku;

*aku kalau gelak memang bersungguh sungguh.gelak aku nie boleh di hayati oleh orang di sekeliling aku.hahahhaa.(hah,korang dengar tak?)hahhaaaha.

*aku open minded and andddd looveee to talk,nak kata aku mulut murai.so what?hahahaha.

*aku suka karoke.okey penyakittt nie memangg susah nak buang sampai sekarang.aku tak tau kenape penyakit nie memang selalu sebati dalam jiwa aku.agak agak tak mampu nak pegi karoke,nyanyi depan laptop pun dah rse puas.hahahha.

*aku akan rasa nervous bila berdepan dengan orang yang aku suka.haik,malu dohh!nie pon nak kne bgtaw ker hah?hahhahaa.so,time time gitu lahh penyakit shy shy cat aku muncul.

*aku suka merantau,mencari pengalaman baru and aku suke mencuba..sebab dari situ aku mula kenal spe diri aku yang sebenarnya.

***cukup 5 jelah fakta tentang diri aku yang tak seberapa nie***
thanks yerk cik athira husna buat segmen nie.hahahha

nak join klik banner comel pink pink tuh. (:

http//akuainkausiapa.blogspot.com/

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. huhuhu.. saya suke karok jugak.. mungkin nnti kite leh pg karok same-same! hehehe.. ;)

    BalasPadam
  2. huhu..kite same...suke gelak...hehe**gelak sopan :p

    BalasPadam
  3. haha.. open minded..i like..ni mesti frendly.. anyway.. done follow u..salam kenal

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.