wahai atiqah tajudin !

**gaya gedik ini makcik **

assalamualaikum and hello readers.
dah lme gark aku tinggalkan my muchuk cik blog nie.
internet cam taikk kann.
kau buat hal tak bagitau awal awal seyh.
kau tau tak bapak bosan tahap gaban lagi cipan.
broadband lak ayah aku guna.fine!
aku boleh sebut dlm hati jerk lah 'BOSAN TAW'
hahahhaa...luahan perasaan.
aku suke aku suke.
sebab cik atiqah tajudin call aku seyh..
konon buat suara ar gituu..
macam lah i tak boleh cam suare you kan senget..
hahahhaa.
what can i say..
'ini besttt brroooo'.
even i selalu chat dengan u through fb,but then mse u call tu kan perrrrhhhh..
sgt suka..
yelahh kita kan selalu borak sama sama.
so,bile cuti 4bulan nie.seems like mcm berpisah plak kan.
pe yg special sgt budak senget nie.
weyhhh,dia nie roomate aku tau.
aku suke dia sebab dia gila kot.hahahhaa
and dia nie lurus bendul tahap gaban.
lepas dah banyak kali kena buli , baru dh hilang sket penyakit tuh.
satu lagi dia nie blur sgt.
kdg kdg tuh ter'transfer' sket penyakit blur tuh.
hahahha..
dia suka makan pedassss..klo tak pedasss nanti dia mesti nak beli sos cili ape tah nama nye.
lupa plak.sat i tgh pikir ni youuu..alah,lupe lah.ni baru 4bulan tak jumpe.hahhaa
then,makcik nie giler kucing..sama lah dengan encik buncit dia tuh..
sampai sanggup culik kucing konon nak bagi special gift dekat gf dia lah tuh..hahhaa
okey,aku buat cerita palsu jerk(monolog dalaman).
terpulang nak percaya ke tak.hahahhaha.
jahat kan i.
tapi sebab dia dan housemate aku nie gila kucing a.k.a pencinta kucing lah dpt menghilangkan penyakit fobia kucing aku nie.
dulu aku memang gila syg dekat kucing.
berapa byk kucing aku bela dulu.
then,cam ne tah aku terus tak suke kucing.
sebab aku penah kne gigit kot.
dhla kucing tuh meleset2 dekat aku.
panggg,,terus kena gigit aku
pe lagi aku terus fobia ar.
so,aku memang tak suke kucing datang meleset dekat aku.
klo nak dekat2 takpe.hahhahaa.
then,cik atiqah tajudin nie dia giler kumpul shawl.
gile banyak dokkkkk.
siap buat segmen terjah 'jom terjah shawl tiqah'.
hahahhaa.
you,ready tau naik sem nanti.
i nak selongkar.hahaha.cukup 100 tak.
you jangan nak sorok sorok kan pulak.
or else you tinggalkan dekat rumah you.
i lempang nanti.hahahhaa
and dia ni jugak giler lagu lagu mandarin,tagalog,KOREA.
bajet hot laahhh kannn nyanyi laguu cam gituhhh jerk..
hahahhaa..i nie tau lagu melayu jerkk.
(okey,nampak sifat dengki disitu).
hahahhaa..pe lagi yang gila nye dekat dia ehkkkk?
sebab banyakkkkk sangatt.hahhaha.
sorryyy,i tak de niat nak memburuk burukkan you.
oh yer,kalo orang yang tak kenal dia mesti orang akan cakap dia nie sombong.
sebijik mcm aku lah.maybe that the reason kita berdua boleh serapat ini.
wah,ayat teknologi tinggi secanggih subtitle tuh..
hahahhaa.
again,i terperli youuu.sorryy from the bottom of my heart(baca dengan nada gedik)
ayat yang paling i akan ingat sampai bila bila 'the stalker is everywhere'.
dia selalu pesan dekat aku kalau aku nak kuar rumah.hahhaha.
hah hah hah hah,dia nie GILA makan kuih muih.
kuih muih tradisional lah.
annddd hantuuu pisang gorenggg...elok jadi zombi pisang goreng jelah you.hahahhaa
kalau balik dari mana mana kan mesti dia mintak singgah dekat makcik jual kuih tuh.
last last dia selalu pesan dekat aku SURUH SENYUM.
see,,dah mcm org gila kdg2 aku dibuatnye sebab practice senyum.hahahhaa.just kidding!
hurmmm,,tu jelahh kott nak habaq mai kat hampa sume.

pssstt;;im really really sorrrrryyyyyyyyy if i pernah sakiittkann hati you ker,termencarut kat you ker,termaki hammunnn you kerr.mulut i kannn mne boleh cover...ikhlas nie walaupun raya lambat lagi..mintak maaf awal awal noh..hahhahaa..i know when the time i am a bit tension ker,penat ker i suka buat muka andd tarik muka masammm i semasam buah mangga belum masak.hhahaa...sorrrryyy tauuu..i hope that our friendship will kekal selamanya.and thanks alot.you selalu jadi pendengar tegar radio kisah hidup budak bernama nur farahain nie.hahahha.



masa nak pi mandi tupah,hehehe(:


sayang giler and rinduuuu sangat dekat awak cik ATIQAH (:

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. walaweh...gler cm terharu kan...eh, gambar yg last tu I xde pon..great sbb post skali...wahh...hahaaha....name pon Geng Budak Senget kan..ala GBS gitu...thanx jugak sbb selama ni dok dgr kisah drmatik I...wah! hahaha... rindu nak buat drama sebabak...lepak2...rindu! ngeee

    BalasPadam
  2. hahahhahhaa.drama sebabak memang akan diteruskan..hahahhaa.
    gmbr last sekali tuh from lienda punye phone. (:

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.