"sejuk hati aku tengok budak kecik bertudung"

assalamualaikum and selamat har hari kepada dunia!
"sejuk hati aku tengok budak kecik bertudung".
phewwww,sumpah tak tipu.
kejadian berlaku apabila aku sedang menunggu nasi goreng kampung selama hampir 1 jam.
fine,nasib baik cacing dalam perut aku tak buat hal.
kalau tak confirm aku cancel order.
aku tak tau kenapa aku teramat sgt lah bersabar menanti order aku tuh.
aku faham sebab kedai tuh ramai orang datang.
mana tak nye banyak kedai makan tutup kan.
sedang aku menunggu,tetibe aku ternampak seorang budak kecik perempuan yang sangat sangat comel...and the best thing is dia bertudung.
sumpahhhhhhhhhhhh,,,,kau memang berjaya menawan hati aku lah wahai budak kecik!.
terdetik dalam hati aku "aku nak anak aku nanti bertudung jugak dari kecik".
i mean i'm not forcing her but insyallah aku akan beri bimbingan yang mencukupi.
but, aku terfikir...banyak lagi pasal agama yang aku tak tau.
layak ker aku pikul tanggungjawab tuh nanti?
haishhh,tak per.
learning process is the keyword for success.
i am also hope that my partner will guide me and be a good leader to the family.
insyallah.
choyyyyy!! kau berfikir terlalu jauhhhh seyhhhhh..
dah dah dah gi studddddyyyy and siapkan assignment.
hehehehee (:
<3 F<3

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.