Ahkak Housemate Paling Awesome

Hye awak awak dan awak awak semua....hari nie gua rse nak mendedahkan identiti sebenar ahkak ahkak housemate gua yang juga blogger blogger malaysia nie.bahahhhaa.. kenapa? weyh, sebab mereka lah aku kembali aktif berbloging. sebab before this tenggelam timbul je kan..dan mereka mereka jugak lah yang mempengaruhi aku untuk join give away..bahahha. tenkiu so much ahkak ahkak ahkak...

oh btw,saya memang muda setahun dari dorang yerk sebab tuh saya panggil mereka ahkak ahkak yer..bukan sengaja nak slank ahkak ahkak ke..hahhaha. jom jom jom terjah blog blog mereka...dimulakan dengan kakyong, ahkak syiera dan ahkak liendot... aku susun ni pakai encik random (mengajing).hahhaha...takdelah,susun mengikut tarikh kelahiran... so, liendot, kau jangan nak cari gaduh pertikaikan plak kenapa kau last sekali ehkk.aku tampar kau kang!.hahahha
  ****kalau nak review, tekan je gambar tuh yerk***


 i used to call her as 'kakyong' sebab mase mula mula semester2 duduk rumah sewa,dia lah yang paling sulung..from melaka dan dia jugak anak sulung.mungkin gelaran kak yong memang dah sebati dengan kau kot.hahhaa!oppss,adik ain derhaka plak.. ;p



blog seterusnya empunya ahkak syiera...from kedah..pernah buat entri pasal dia.hehhee.sis,nak ayaq nyioq asli ,suruh pak hang kopek bagi kat aku buleyh?ohmygossshhhh***nak nak nak nak  ;)



dan last sekali ahkak paling kepoh dalam rumah dan selalunye dia dengan aku lah kot paling kuat memekak dalam rumah sewa tuh,i mean suke menyanyi..keturunan senegeri dgn waris rembau most wanted yaw mestilah dari negeri sembilan
                      



KeepItSimple


oh entri entri lama masih lagi melekat dekat blog aku nie, kalau rasa nak mengkaji lebih dalam boleh je klik link nie ;
  1  2  3  4

*Rasanya,entri no 4 tu paling paling paling... no komen... ;)

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.