Laut Bergelora!

Assalamualaikum dan hello rakan blogger semua!
kenapa tajuk aku laut bergelora? hahaha.. sebab nya :

 
sedih plak nengok pageview aku dh macam laut bergelora dan semakin suruttttt..i admit that aku dh tak blogwalking few days nie, tak tegur menegur, tak update entri, tak join segmen contest,give away tuh semua.
i'm totally freaking busy with my life now, kalau update twitter tuh memang lah selalu, hehhee. but kalau nk update blog nie normally aku akan amek feel dulu.hahhaa. ikut mood lebih sesuai ayat nya!. oh, busy dgn kehidupan dan mencorak masa depan yang cerah.hahahha. but dunt worry, insyallah kalau macam dah free akan update yaw! btw, thanks sebab drop comment, singgah blog, klik nuffnang dan terima kasih untuk semua lah..


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. pernah mengalami laut bergelora cmni jugak hehe. lepas habis busy nnti bw lah banyak2 :D

    BalasPadam
  2. hahahha hana pernah mcm nie. nak2 time tengah tak free BW kan. -_-

    BalasPadam
  3. same lar kita.. laut selalu bergelora... hehe..

    BalasPadam
  4. lava gunung berapi makin menjauh

    BalasPadam
  5. kna ushaa lg ni..jom2 bw..hehe

    BalasPadam
  6. mama pun sama jugak.... pasang surut... letak ikan pun, ikan boleh timbul..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.