Misi 1111 Berjaya !

Assalamualaikum and hello to all the readers . Yeay ! Alhamdulilah misi nak mencari followers ke 1111 dah tercapai . It takes about 5 days kot nak cecah 1111 tu . Let 's recap sebelum misi tersebut berjaya .

So kepada yang bertuah itu , ini review blog awak ya ! Sebenarnya bagus jugak kita mencabar diri sendiri . Dari situ , kita akan tengok perfomance achievement kita dalam dunia blog ni . Not just that , kita jugak akan berusaha dan work hard untuk mencapai apa yang kita target kan itu . So , my next challenge would be some unique followers number 1234 . Ahaks ! Bila agaknya tercapai ? Sama sama kita nanti kan . I need about 100++ to win this challenge . Okay , nak pasang strategi ! Hehehe .

Maaf sebab entri ni agak lama terperap ! sebab followers setakat ini Alhamdulilah , 1137 . Hee! Dah lajak jauh dah ni ! 


Abe Kie : Style, Quality, Excellence 

  so , ini lah pemilik follower 1111 akuainkausiapa.blogspot.com
TAHNIAH ! hehehe .

So , basically apa yang ain tengok dalam about me pemilik blog ini ialah menggunakan gelaran "Daddy Zuki" yang berusia 40 tahun merupakan cikgu bahasa inggeris ! wohoo ! good morning sir ! hahaha . 
bila Daddy Zuki ni tak sibuk , dia suka membaca , Makan ( itu hobi ke tabiat ke ) hahaha , of course surfing internet . I bet , most of the blogger memang jenis suke explore internet right !

so , kalau nak learn more in English boleh la rajin rajin singgah blog Daddy Zuki ni . oh , bukan itu saja , dalam blog ini juga ade dikongsi kan tips , info info yang bagus , tazkirah tentang kehidupan , agama yang sememangnya kita perlu untuk memperkukuhkan lagi diri kita untuk menempuh hari hari yang datang .

jadi ! misi seterusnya mencari pemilik 1234 !! siapakah yang bertuah ? ;)

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Tahniah...

    Jum Join Mini GA ~

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2014/02/mini-giveaway-by-wwwaimanazizcom.html

    BalasPadam
  2. Salam Ain. Thanks very much. X sangka pulak dpt no bertuah tu... 1111. Hmmm..tq sbb buat review blog sy. Blog sy simple je. sy menulis ni utk mengisi masa lapang n kenal kwn2 baru di alam maya esp blogger. Happy blogging ye, cik ain... may your dream to achieve the lucky no i.e. 1234 will come true shortly...

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.