Tips Khatam Al-Quran dalam 1 Bulan

Assalamualaikum . Ahaaa , nak share tips yang ain print screen . Ala , dapat hasil daripada scroll facebook lah . As for now , ain lebih kepada add friend and follow mereka mereka yang selalu post perkara perkara positif , yang kerja dok maki hamun kutuk mengutuk  komplain sana sini tu harap maaf ain akan ignore dari pembacaan . Sebab apa ? Minda kita ini ibarat mesin , kalau kita sentiasa service dia dengan benda yang tak baik , automatik cepat rosak. Lepastu relate dengan hati pulak , jadinya ain tak nak mesin ain nie cepat rosak. Hehehe . Tak salah kalau setiap hari kita topupkan ilmu ilmu baru dalam diri kita secara tak langsung akan bersihkan hati kita .

So , ini lah tips nya... Jom kita try nak !. Ya ALLAH , mohon kau buka kan hati aku , yelah .. Banyak sangat duniawi sampai kadang kadang jadi alpa .

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Good sharing..nak jadi positif kita kena jadi baik,buat,fikir dan cakap baik2 je.hehe

    BalasPadam
  2. tips yang bagus ya

    Budak Blogspot -> http://www.budakblogspot.com/
    Penuh dengan info Blog, Tutorial & SEO

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.