Monday, March 10, 2014

CONTEST GAMBAR #CANDID BY SHARINA

>>Contest Gambar Candid<<
Suka snap gambar? mari hantar gambar candid korang di Contest Gambar Candid dan ceritakan kenangan anda di dalam gambar..banyak hadiah menanti anda
Gambar Candid Saya :
Ceritanya bermula........
Contoh sahaja : Tengah saya khusyuk tengok hp, tiba2 ada orang snap, tak perasan langsung, boleh pula tersenggih, macam tau2 ja dia snap..haha..luv this picture !!
Penaja Rasmi
Opzzpinky | Se-Shop | Amy Syeera | Raja Farah | Hazrina | Khalil | Mieya | Mama Darwish | Ieya | Liyliz | Paly | Nadia | Hawa | Fadzlun | Saliza | Nazirah


HEADLINE BERITA HARI HARI ~"BUDAK PREKTIKAL MENANGIS KENA BULI"
2013 : ahaaa, Ain lah budak prektikalnya , sedihnya .. dah nak habis prektikal , kena buli dengan Red Galleria Team sampai menangis. haa , tengoklah muka "kak awin tak habis habis ngusik kita sampai nangis , yang lain semua dok gelak kan ain". sampai hati . huwaaaa.... 
***nangis nangis pun tetap RINDU kenangan 5 bulan dengan mereka.***  
 

3 comments:

sYiRa LoKMaN said...

...MAAF tak sempat nak terjah semua entry..rindu nak blogwalking..
jom singgah blog syira ..doakan untuk MH370 :)
# Puisi- MH370 Pulanglah ! #

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum....semoga berjaya =)

Hafiza AizZawa said...

gdluck yer..