Tuesday, December 29, 2015

MASA


Takkala ramai para bloggers seronok mengira berapa banyak entri yang telah ditulis , aku masih terhegeh hegeh terfikir tak tahu nak update apa . Kesian sangat kan pada aku . Sepanjang tahun 2015 ini , aku pun tak tahu apa sebenarnya yang mahu ditonjolkan dalam blog ini . Sebab mungkin aku tak tahu dan tak kenal diri sendiri.


Sepanjang tahun ini sebenarnya aku lebih banyak mencari diri aku yang dulu . Diri aku yang sebelum ini , sebelum arwah ibu pergi .


Orang boleh senang cakap , "Weh , aku tengok kau sama je ain macam dulu!"
Tapi , semakin hari , aku kutip semula identiti aku. Siapa aku! HAHAHA. 
Kau ingat barang ke apa , main kutip kutip lepastu cantum semula.


Sebab itu , aku jadi macam celaru , kadang ada masa aku suka senyap . aku diam sampai aku akan rasa annoying kepada sesiapa yang memekak di depan aku.


Alhamdulilah , ALLAH berikan aku ruang . ALLAH berikan aku masa . ALLAH didik hati aku . Baikkan Dia . Kenapa kita bila sedih je cari Dia ? . Sepanjang aku mencari kembali diri aku , aku selalu cari Dia . Sebab Dia mampu mengubat hati aku . Sebab Dia Maha Mendengar.


Terima Kasih ALLAH , untuk setiap detik masa yang kau berikan kepada kami.


Insyallah , aku sedia untuk terima dan harungi tahun 2016.


Oh ya , aku terlupa nak kredit kata kata dari The Faiz Ibrahim .
Kata kata dia banyak kembalikan diri aku.
Terima Kasih daun keladi . HAHAHA.