Thursday, January 7, 2016

New year Giveaway By Honeyonnee.Com

http://www.honeyonnee.com/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonnee.html


AKU & PERFUME 

Jujurnya , aku ini sejenis manusia yang cepat allergik pada bau . Kalau aku sendiri rasa tak selesa dengan bau badan sendiri  macam berpeluh ke , aku secara automatik akan menjauhkan diri aku dari rapat dengan manusia . Sebabnya ,diri sendiri dah rasa tak selesa apatah lagi orang lain .

Bukan itu sahaja , aku pun ada sejenis tabiat yang suka bau perfume orang . Lepastu aku pergi cari , orang tu pakai perfume jenis apa .Hahaha .Sebab aku memang obses pada perfume . Teringat dulu waktu sekolah , aku kongsi perfume dengan arwah ibu aku . Masa sekolah mana mampu nak pakai perfume mahal mahal .

Makanya , bila masa hendak membeli perfume , aku yang akan pilih bau yang sesuai dengan aku dan ibu. Hahaha . Sebab ibu yang bayarkan .hahaha. Bila pergi sekolah , rasa berlagak yang amat sebab pakai perfume mahal dari orang lain . Yelah , waktu itu bebudak sekolah semua mesti pakai perfume yang ada bersepah dekat watson tu kan . Hahaha .

Sebenarnya , perfume ini apa apa pun , kena ikut pada badan diri sendiri . Nak tau sesuai ke tak perfume itu dengan diri kita  bila waktu kita berpeluh , kalau bau busuk atau tak sedap ,itu menunjukkan perfume itu tak sesuai dengan diri kita lah . Haa , itu lah rahsianya . Cehwah! .

8 comments:

Syireenhalim said...

Hai ain...slm.perkenalan

Etuza Etuza said...

hebat..semoga dimurahkan rezeki..Etuza dah followe ya

Umie Yana said...

Membalas singgah.. Good Luck yee..
Dan saya follow awak.. :D

Mashitah Mamat said...

betul, perfume kene ikut badan orang... serasi ke tak ngan peluh..hehehe

terima kasih coz sudi join GA ni..good luck !
NEW YEAR GIVEAWAY

Mashitah Mamat said...

betul, perfume kene ikut badan orang... serasi ke tak ngan peluh..hehehe

terima kasih coz sudi join GA ni..good luck !
NEW YEAR GIVEAWAY

Noor Najwa said...

blogwalking dri ga yg sama
http://muslimahsejati96.blogspot.my/2016/01/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

Karimah Zulkafali said...

Singgah blogwalking :)
http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/new-year-giveaway-by-honeyonneecom.html

Yun Sing said...

Singgah sini dari GA yang sama.. sorry lambat blogwalking ^^