37/366 : DIARY OF THE DAY -6 FEB 2016

  




Assalamualaikum dan hello kepada semua . Alhamdulilah hari ini masih diberikan kesempatan untuk terus hidup . Minta maaf hari ini tak sempat nak blogwalking memandangkan hari ini agak sibuk sedikit  Tapi , update diary of the day tetap akan sentiasa buat hari hari . Insyallah . Hari ini nak update : 



  • Tak boleh nak high expectation sangat !
Dalam setiap benda yang kita buat , kadang kadang kita rasa macam orang anggap high expectation pada kita , tapi bila kita tak achieved apa yang di expect itu , huwaa. Aku jadi macam , betul ke orang expect aku lebih ? Tapi , itu tidak mematahkan semangat aku . Itu tambah buat aku jadi lebih bersemangat .Insyallah akan buat lebih dan lebih lagi supaya capai KPI itu . Wah , KPI bagai ! Ini semua poyo ! . Hahaha .



  • Suka tengok english movie
Jujurnya , sepanjang kebangkitan ain selepas arwah ibu meninggal , ain banyak dedahkan diri ain daripada tengok english movie . Sebabnya banyak kan kita tengok english movie yang menceritakan tentang dari mula sampai mencapai kejayaan . Dari situ , banyak pengajaran yang aku dapat dari tengok english movie . Bukan aku ini tak tengok cerita melayu , tapi terlampau banyak sangat tentang cinta cinta cinta , sampai aku rasa macam , adoyai , it never bring me up lah ! Makanya , tak salah kalau kita pilih apa cerita yang kita nak tengok sebab ianya kan memberi kesan kepada kehidupan harian kita semua . Please dont say aku poyo ke ape , its just that , aku lebih suka melihat cerita yang ada full of  moral story rather give nothing to my personal life . Cehwah ! . Hahaha .



Cukup lah untuk hari ini , aku agak kepenatan menaip . Wahaha . Assalamualaikum :)



Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. sama la kita tak berapa nak berkenan dengan movie/drama melayu..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.