52/366 : DIARY OF THE DAY - 21 FEB 2016

Assalamualaikum dan hello kepada semua . Alhamdulilah , sekali lagi berkesempatan untuk mengupdate blog akuainkausiapa ini . Aku nak minta maaf sangat sangat laptop tak okey lagi . Makanya aku tak boleh nak blogwalking  ke blog blog blogger lain . Maaf ye ! Jadi untuk entri ke 52 ini , aku nak cerita pasal :


  • Wedding invitation dekat Facebook
Aku dah jarang bukak facebook as aku macam tak ada perasaan sangat nak scroll facebook. Hahaha . Tapi bila aku log in je , adoyai , notification mesti ada wedding invitation .OMG ! Tak stress pun 
 Cuma rasa zaman zaman berumur doplolima ni memang kena kerap kali dapat wedding invitation ke? Rasanya dedulu banyak dapat notification candy crush dan segala jenis game je . Hahahha . Time change so fast . Sedar tak sedar kawan kawan dah kahwin . Tak stress pun tak kahwin lagi . Sebab memang tak bersedia ke arah itu pun . Cuma dulu dulu semuanya jemput pakai kad kahwin. Sekarang semuanya pakai facebook je . Kadang aku saja je minta kad lagipun kenangan kan . Yela , kau nak orang datang wedding kau tapi jemput macam kurang beradab. Opps ! Dari sudut positif nya , jimat kos invite guna facebook cuma kena lah beradab nak orang datang majlis kita , jemput pun janganlah last minit. Lepastu sentap tak dapat datang . Opps! . 


  • Demi kek coklat sanggup workout
Haa , semalam aku dapat kek coklat cenonit (kecik) je . Jiran bagi sebab ada majlis aqiqah anak dia . Demi aku nak merasa sebab tak nak cheat , hari ini aku workout jugak . Ala dapat buat 20-30 minit high intensity pun kira sangat bagus . Balik dari workout tadi terus makan kek coklat itu . Sumpah , tak rugi woi! Sedappp gilaaaaaaa . Pastu nengok dekat bekas kek itu dari singapore . Mungkin di tempah dekat singapore kot . Ala , jb singapore kan sebelah je. Hehehhe . At this time , aku seboleh mungkin untuk tidak cheat . Sebab penat woi exercise , lepastu kau nak cheat bagai padahal dah doplolima tahun hang jadi penipuuu jee bercheat cheat bagai . Puih! 


Cukuplah untuk dua cerita pada hari ini . Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. sedap kek coklat...


    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #22. maaf mia baru sempat nak blogwalking.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2016/01/senarai-url-blog-22.html

    pemenang diumumkan kat http://www.mialiana.com/2016/02/pemenang-bertuah-url-blog-22.html

    BalasPadam
  2. menarik diari2 awak...saya datang dari GA...jemput singgah blog saya..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.