55/366 : DIARY OF THE DAY - 24 FEB 2016

Assalamualaikum dan hello kepada semua . Hari ini sudah masuk hari ke lima lima dah macam buku hutang 555 dah ni . Hahaha . Wah, tak sangka dah 55 entri diary of the day yang aku tulis . Rasa macam baru je aku start menulis 1 januari hari tu bulan itu . Hahaha . Aku rasa sangat bangga dengan pencapaian aku ini . Kira boleh dah la ini jadi penulis . Hahaha . Jadi , untuk hari ini , apa aku nak tulis seyh . Hurm , tengok lah apa yang terasa nak tulis ini :


  • Jemputan untuk join giveaway!
Kepada semua blogger yang awesome , anda dijemput untuk memeriahkan lagi giveaway ini . Alhamdulilah , ain menjadi sponsor kepada giveaway ini . Tinggal beberapa hari sahaja lagi . Mana tau rezeki menang hadiah . Tarikh last join giveaway ini ialah pada 28 februari . Makanya , siapa yang belum join anda wajib join . 



  • Facebook memories
Kekadang Facebook keluar kan lah memories gambar lama . Adoiyai , teringat kenangan lama . Sebenarnya , in a positive way kita dapatlah jugak ingat kembali pada gambar yang terpampang itu . Cuma , rindulah kan kalau kenangan yang best itu . Sebenarnya , Facebook ini bagus sebab dia tukang ingatkan tarikh lahir , wedding invitation . Manusia ini kekadang bila banyak komitmen mula lah terlupa itu ini . Thanks facebook sebab sudi ingatkan manusia macam kitorang . Hahahha . 


  • Membeli belah di Daiso
Please korang jangan judge aku duduk hutan . Aku first time pergi singgah ke Daiso di Jusco Bukit Indah , Johor Bahru . Hahaha. Yela , malu aku tau tadi masuk pasaipa takdak harga . Rupanya dia kira semua barang RM 5.30 termasuk GST . Ala ala kedai dua hinggit lah . Paling buat aku rasa malu nya ialah , geng bangla pun shopping dekat Daiso , teruk betul aku first time masuk . Hahaha . That was so shame ain ! Aku beli peralatab dapur yang cute cute weyh. Sebab abang aku mintak aku carikan hadiah kahwin untuk kawan dia dekat IG . Aku tak jumpa apa yang sesuai . Jadi , aku pun ajak lah pi Daiso . Kebetulan aku dah lama nak cari yang sesudu , dan secawan yang boleh sukat tuh . Senang aku nak follow resepi contohnya dia cakap kena letak 1/4 table spoon . Haaa , set sukat itu comel kot . Jadi , aku beli lah . Hehehe 


Cukuplah untuk hari . Assalamualaikum :) 



Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. hahaha daiso best. kalau i masok daiso tu. mmg confirm ada jer barang nak d rembat. walaupun belum tentu guna. sangat bahaya haha

    BalasPadam
  2. Daiso :) Semuanya ada di sana. Love it! saya pun baru first time masuk lasy year. hihi.

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.