57/366 : DIARY OF THE DAY - 26 FEB 2016

Assalamualaikum dan hello kepada semua. Alhamdulilah hari ini masih sempat update diary of the day untuk hari ini. Bestnya dah update keypad iPad ini , dia suggested words yang selalu kita tulis. Makanya tak payah dah lenguh lenguh jari menaip. Heheheh . Jadi , untuk hari ini , ain nak share pasal :



  • Sport Planet buat Sales!
Bayangkan nak meredah almost 30 KM jugak dari rumah ke ulu tiram tadi semata mata nak tengok apekebenda yang sales nya. Jadi petang tadi ajak la abang aku pergi . Sampai je , boleh pulak escalator semua dekat mall tu rosak . Woi! Memang sengaja nak bagi aku exercise je kan . Masuk masuk je , mak oi ramai nya manusia . Aku dah macam pening . Sebaba aku ini bukan sejenis manusia yang suka tempat sesak macam gitu . Hahaha . Tapi , tipsnya senang je . You know what you should buy! Aku pergi ke sana sebab nak cari seluar untuk workout . Baju , kasut semua aku tak nak . So , i will strictly to say no at that sections . Makanya dapatlah aku satu seluar dengan sport bra . Terus pi bayar . Pada aku kalau jualan gudang ini , aku tak akan ambil barang yang harga sampai beratus . Sebab tak worth it lah. Dah la dia punya ramai berebut tak lah sangat tapi disebabkan oleh brand brand yang kuat seperti adidas , puma dan sebagainya , ada yang sanggup beli ehk . Memang lah 70% discount , daripada 300+ jadi sampai 100+ , ada yang 89 ringgit . Fuh , kalau tak kuat iman , memang melingkup semua pakat nak beli . Hahaha .




  • Berat turun 1.7 KG !
Yeah , yang ni memang best. Alhamdulilah , semenjak dalam proses kurus mengurus ini , nampak gila penimbang makin berkurang nombornya . Bersyukur sangat! . Yelah , bila dah tau cara yang sesuai macam mana ianya buat kita makin bersemangat tambah tambah dapat result yang bagus! Doakan semoga aku terus kosisten ye! Insyallah . Mana tau raya nanti pakai size S! Fuhh! Pengsan makcik makcik dekat kampung nengok. Hahaha . sebelum sebelum ini asyik nak kurus , berdiet bagai tapi tak dapat result yang best. Insyallah , untuk misi kali ini semoga ianya berjalan sampai lancar. Hehehe.


Cukuplah untuk dua cerita ini . Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

0 Ulasan