Wednesday, February 10, 2016

Wordless Wednesday

 

Teringat dulu masa prektikal , akak cantik kita tuhh minat sangat dekat ziana zain . Sekarang , aku pulak minat dekat dia. Woi , rasa nak karoke sekarang je semua lagu ziana . Untuk sekarang , karoke bukak youtube je lah . Hahaha. 

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Ziana Zain ni kira penyanyi malar segar juga kan..
Anak remaja pun masih kenal/suka lagi oklah tu..

Munirah Mustafar said...

cantik sangat die

TunSha Ayunie said...

Memang suka ziana zain dari zaman dia memuda lagi... masa tu umur hakakk baru berapa je... 4-5 tahun kot..... suka tengok maria-mariana...