118/366 : Bila Perempuan India Suka Novel Dan Drama Melayu



Assalamualaikum dan hello kepada semua . Tadi petang masa workout sempat lah berborak borak dengan seorang fitness buddies aku juga . She is indian . Cuma yang menarik perhatian aku ialah dia suka gila novel dan drama melayu . OMG ! Kalah aku yang melayu ini . Aku memang jenis perempuan yang tak suka membaca novel melayu . Drama melayu pun aku pilih pilih tengok . Bukan choosy cuma I'm not a big fan of that kind of thing!.

Paling latest dia tengok drama melayu ialah "Tundukkan Playboy Itu" . Korang imagine macam mana perempuan indian punya cara bercakap . Aku gelak kemain kuat tadi . Its funny ! . Dia cakaplah , dia tak suka tengok drama tamil hindustan tuh sebab asyik menangis je . Lepastu mak mak mentua bergaduh dengan menantu lah . Sampai benda ni effect kepada mak dia juga . Hahahha . Memandangkan dia dan suami dia satu kampung , bila balik rumah suami dia , mak dia mesti buat drama hindustan . Hahahaha .

First time aku jumpa indian suka drama dan baca novel melayu . Habis je workout tadi dah nak magrib , cepat cepat nak balik sebab nak tengok drama . Hahaha . Kemain dia kalut semacam tadi . Aku rasa macam "Dia ni kahwin dengan orang melayu ke?" . Hahaha .

Bukan itu sahaja , dia siap update lagi pameran buku yang terkini dan dekat mana untuk dia grab banyak banyak novel melayu . Kau rasa ? Hahahaha . Kalau dia dapat geng yang suka layan novel melayu ini komfom tukar tukar novel setiap minggu . Hahaha .

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. serious ?? wah susah betul nak jumpa indian girl macam tu.. kawan saya pun takde lah macam tu sekali hehehe

    BalasPadam
  2. Syok tengok bangsa lain suka novel and drama melayu kan. Kalah kita kadang2.. Indian girl kelas kawan saya pon ada yang minat drama melayu. Siap minat zul ariffin lagi. Hahaha.. XD

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.