Friday, April 29, 2016

120/366: Selfie Ialah Perkara Wajib Untuk Perempuan !



Assalamualaikum dan hello kepada uolls ! Hari ni dah hari ke 120 kita berada dalam tahun 2016 . Bersyukur yang amat sangat kerana diberikan ruang dan peluang untuk merasai nikmat kehidupan ini . Hari ini sebenarnya aku tak ada topik yang nak diceritakan . Hahaha . As usual !

Tapi , kena gali dan cari jugak nak tulis apa ya untuk diary of the day ini . Oh , kebetulan hari ni berjumpa dengan kawan baik datang dari jauh . Dan terus dapat topik nak cerita hari ini .

"Perempuan Memang Gila Selfie Ke?"

Serius aku macam persoalkan perkara ni . Hahaha . Boleh dikatakan dekat gallery handphone perempuan penuh bersepah gambar selfie je kan . Tapi , kalau tanya aku . Lain pulak . Aku tak suka selfie . So bila kengkawan ajak selfie wefie , aku macam "nak senyum macam mana ehk". Hahaha . Nak pose macam mana . Sumpah i is very kaku ! Its feel awkward bebeh ! . Hahaha .

Perempuan bila jumpa je , perkara first mesti selfie dulu kan . Hahaha . Serius ! Tak yah nak nipu . Hahaha . Masalahnya nak pilih satu gambar je . Selfie sampai 50 gambar . Hahahaha .

Persoalan disini , selfie ini memang dah jadi satu perkara wajib atau sebenarnya macam mana ? Hahaha . Nampak kan perubahan teknologi sekarang mampu memberi satu tabiat kepada kita semua .

No comments: