134/366 : "Group Facebook Ini Akan Membuatkan Anda Nak Kemas Dan Hias Rumah Setiap Hari"



Assalamualaikum dan hello kepada semua . Semenjak aku dapat tahu ada satu group dekat Facebook ni yang banyak memberikan idea men deko rumah , aku jadi ketagih nak scroll setiap hari . Bukan itu sahaja , aku siap letak group ini sebagai favourite group aku . So , everytime aku buka facebook , memang group ini jadi pilihan untuk dilihat .

Malah , aku jadi sangat terinspirasi nak hias rumah cantik cantik . Even aku tak kahwin lagi , bahahaha . Tapi , jadi terinspirasi sebab dulu aku selalu terfikir yang kena cari interior design baru rumah nampak cantik . Sekarang , tak lagi ! . Masuk je ke dalam group ini , serius memang korang akan dapat punya lah idea nak menghias rumah .

Aku juga pernah cakap pasal group ini siap ada save dah gambar deko mana yang aku nak buat dekat rumah aku ini . Perempuan Memang Cerewet Bab Deco Rumah

Aku takanak sembang banyak , pergi cari cepat group ini . Korang pasti takkan menyesal . Join tau bukannya kena bayar pun . Dan ini personal sharing aku untuk korang semua . Gitewwww. Hahaha .




Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Tak tau pulak ada kewujudan group fb camni. Hihi. Bolehlah join. GAmbar first tu lawa..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.