DOMINOS PIZZA RM5.90 JER!

Konon nak singgah Maybank kejap je, abang aku ni mudah terpedaya pulak dengan budak-budak Dominos Pizza depan Maybank ni.


“RM5.90 jerrr” . Aku tengah dok kalut-kalut cari no akaun dekat phone masa nak beratur tu, dia boleh pula tanya “nak tak ain pizza tu?” . “Ala kita tanya la berapa harga dia”🙄 . (aku dah masak kot kat rumah citer dia kan) . Abang aku tambah lagi “ala, tekak kan tengah tak sedap buat-buat rasa je” 😂

Fine ! Lepas dah settle keluar je terus tanya pizza apa yang ada. Lepas dah beli tu dalam kereta dia cakap ,”ikutkan nak beli dua kotak”. Hahaha. Sabar je la kan!


Dapatlah merasa seorang dua slice. Kebetulan kat rumah ada balance chili flakes makan sekali dengan pizza tu🍕

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. terbaek.. kalau dekat mmg dah beli :)

    BalasPadam
  2. Pergh!! sedap pula nengok gambar pizza nie..

    BalasPadam
  3. hahha geram kan kalau dah masak ada pulak membeli dari luar

    BalasPadam
  4. sedapnyaaa harga pun berbaloi sangat tu :)

    BalasPadam
  5. yela yang saiz kecik kan.. personal..kenyang untuk sorang ajelah

    BalasPadam
  6. Kecur oiii...
    Kang nak beli laaa, kang nk makan texas hahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.