SDS BAKERY & CAFE TEMPAT MAKAN SANTAI HANYA DI NEGERI JOHOR

Hai, blog post Ain kali ini nak cerita dekat korang tentang bestnya tempat makan yang bernama SDS Bakery & Cafe. Oh, by the way ini bukan paid review. This is my honest review. Gitewww.. Alhamdulilah, dah masuk kali ketiga bekerjasama dengan SDS ini. Sangat berpuas hati. A credit must be give to Alice!Thanks yaw!

Ain dengan Alice .

Untuk pengetahuan korang, SDS ini hanya terdapat di negeri Johor sahaja. Antara cawangan yang ada di sekitar negeri Johor ialah di Johor Jaya , AEON Tebrau City (Fanpekka Cafe) , JB City Square, AEON Kulaijaya, Taman Perling, Taman Universiti , Kota Tinggi , AEON Bandar Dato' Onn , Paradigm Mall JB , AEON Bukit Indah, KSL City.

Ain reactions towards food : OMG!







Jadi, kepada Johorean semua mesti pergi rasa dan yang berada di luar negeri Johor, kalau datang ke sini wajib singgah mana-mana cawangan yang berdekatan. Cafe nya sangat santai dan menu-menu yang disediakan boleh diterima ramai. Aku pernah buat review sebelum ini . Boleh baca ini : JOM MAKAN BESAR DI SDS CAFE .



meja geng-geng bujang 

Meja geng-geng dah kahwin

 JDT Blogger

Untuk pengetahuan korang, SDS ini juga ada kek dan roti tau. So , kepada korang yang suka makan dessert ataupun nak beli kek untuk hadiah hari jadi ,singgah je terus ke mana-mana cawangan yang berdekatan dengan korang.

Dekat bawah ini ialah menu terbaru lunch dari SDS ,





Untuk Maklumat Lanjut Go Check it out :
Official website www.sdsgroups.com
Official Facebook SDS Groups
Instagram : @sdsgroup

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. terbaek.. sedap2 je semuanya. hehe

    Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    BalasPadam
  2. aduh, terus rasa lapar tengok gambar-gambar ni

    BalasPadam
  3. Masuk sini jadi lapar terus uiii...
    Esok nak pi laaaa hahahaha set lunch baru tu..

    BalasPadam
  4. Semua nampak menyelerakan... Tapi apa kan daya jauh... Kalau dekat dah serbu dah..

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.