BROWNIES COMEL BUAT SI CILIK

Masih teringat lagi Eksplorasi JDT Blogger ke Bukit Gambang pada 8-10 Ogos haritu. Ya Allah, ianya meninggalkan satu kenangan terindah untuk Ain. Salah satu penaja kami pada ketika itu ialah Selera Sakura.

Pemilik dia comel cantik sangat. Sebelum-sebelum ni, ain dah memang pernah rasa brownies nya. Masa first ain rasa sewaktu review ramadhan buffet di pulai spring dan seterusnya di Potluck JDT Blogger.





Tapi tak sangka, bila sampai ke Gambang jadi comel je bungkusannya. Semestinya ia menjadi kudapan ringan kami sepanjang aktiviti dijalankan. Rasa nya masih tetap sedap dan sama masa ain mula-mula rasa sebelum ni.


Tak sampai hati nak habiskan semua, sanggup ain simpan elok-elok dalam beg dan bawa balik ke JB sebab nak bagi dekat Aqilah dan Atiqah. Sampai JB , ternyata masih elok lagi browniesnya.


Comel je kan diorang makan. So, korang mungkin dah bosan nak bagi kek untuk hari jadi anak-anak , Ain cadangkan bagi brownies ni. Ataupun mungkin nak buat party dan jadikan ini sebagai hadiah goodies, boleh je terus contact Selera Sakura ni tau.

A post shared by NUR FARAHAIN (@farahainzfa) on

Terima kasih kepada Selera Sakura kerana sudi menjadi penaja semasa kami di Bukit Gambang Resort City.


Untuk Tempahan Brownies ⤵
Facebook :Selera Sakura
Instagram : @selerasakura

Catat Ulasan

7 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.