MAKAN CUCUK CUCUK STEAMBOAT SERINGGIT JE DEKAT STULANG LAUT!! BESTNYA

Okay, its unplan yet is a great memories too. Lepas aku,giha dan tia karoke , aku follow giha delivery food dekat customer. Lepas dah settle tu, Giha ajak lepak Stulang Laut. Dia cakap steamboat cucuk cucuk tu seringgit je. Oh , by the way gais , dekat JB ni memang banyak benda cucuk cucuk ni especially waktu malam. Tapi aku jadi tertarik bila Giha cakap seringgit je 1 cucuk. Weh, setahu aku sekarang cucuk dia tu dah ada warna dan warna tu ikut harga. Tapi yang ni semua seringgit.


Van steamboat ni sememangnya dah lama dah wujud. Aku je baru nak fefeling lepak situ sambil ngadap Singapore. Kitorang park dekat KFC Stulang Laut dan waktu tu mak oi ramainya biasalah hujung minggu kan. Dah dapat parking, terus ke tempat cucuk cucuk tu. Giha cakap “cepat ain, selalu beratur panjang tau”. Hahaha. Kebetulan time tu tak yah nak beratur pun, dah boleh pilih.


Kitorang makan-makan la sambil bercerita kisah hidup masing-masing. Gais, sometime kita perlu masa dengan kawan baik dan kita borak sampai kita rasa macam “arghhh leganya dapat throw all everything”. We need someone to hear what we feel. Banyak yang aku dapat bila borak-borak gitu di tepi pantai. Gitew!


Perempuan ni sebenarnya dia nak orang dengar apa yang dia rasa tapi tu la dia punya complicated tu aku yang perempuan pun boleh menyampah! #aintrynottobecomplicated

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. akak kurang sikit steamboat ni..housemate akak si ibah tu suka gilaaa..

    ya, kadang2 kita bukan nak gi mana sangat pun, tapi just nak jumpa dan borak aje dengan kawan yang sekepala dengan kita..

    BalasPadam
  2. Serius ahh semua jenis seringgit??? Kena pi laaaaa. Aku suka duhh cucuk cucuk mcm ni.

    BalasPadam
  3. Waduh...seedap nye..Asal namanya makanan (pastinya halal) i suukaa. Nyum!

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.