AQMAL DANIEL PEMAIN BIOLA KEBANGGAAN NEGERI JOHOR

AQMAL DANIEL PEMAIN BIOLA KEBANGGAAN NEGERI JOHOR


Gais, aku ni sejenis manusia yang memang addicted kepada muzik. I just simply fallin in love like OMG, this song is so mean to me! Nampak tak tiber aku speaking, habis kelaut. Hahaha. Kepada yang mengenali aku memang tahu aku ni jenis suka menyanyi suka tahap jatuh cinta pada muzik. Please dont  judge me first gais! Hahaha.

Tahap obses nya aku pada muzik ialah sampai tengah makan dengar lagu or any instrumental siap sambil kunyah pun aku boleh layan. Selalu gak kena tegur “Ain nak makan,makan jelah tak payah sampai nak menyanyi”🤪 Maafkan saya yang terlampau obses ini. Mungkin memang orang cakap tak senonoh kan. Tapi itu lah ain.
aqmal daniel pemain biola
siap dapat poster dengan poskad lagi

So, aku jugak memang sangat-sangat respect kepada orang yang boleh main instrumen. Gila boleh cair beb. Hahaha. Dan aku scroll lah Instagram sampai lah aku layan betul dengan bakat anak muda ni yang bernama Aqmal Daniel. Dia main biola. Perghhh,, layan beb..



Persembahan biola 

Kebetulan dia ada buat show dekat Dr Martens cawangan Komtar JBCC di Johor Bahru. Aku pun apa lagi, terus ajak abang aku teman. Sebab abang aku pun sekepala suka muzik jugak. Hahaha. Kemain aku berdiri paling depan kau dan rekod hampir semua persembahan dia. Hahaha. Bosan-bosan boleh dengar semula. Hahaha. Ada jugak yang aku masukkan dalam Instagram aku. Nanti korang tengok lah yer.


Pada aku Aqmal Daniel ni humble budaknya. Level adik-adik je ni woi. Hahaha. Dah dia umur 17tahun aku 27tahun. Tapi nampak sebaya kan. Eh,muntah jap🤮 Dah lama aku tak pergi persembahan dapat poskad dan poster. Tapi kali ni aku pergi kerlas kau dapat poskad dengan poster gambar Danny ni. Korang yang minat muzik tuh jangan lupa sokong dia ni tau.

Seronok tengok bakat-bakat muda boleh berani kehadapan. Adik, nanti wedding akak, main biola lagu jiwang-jiwang ehk..🙊 #lagupencurihatiaydajebat 💖

Catat Ulasan

0 Ulasan