I DONT WANT TO TALK ABOUT LOVE ANYMORE

akuainkausiapa
She just a woman who have a big dream! 

I DONT WANT TO TALK ABOUT LOVE ANYMORE 

Tajuk nak gempak je kan kau Ain. Yes. love define everything. Ia meninggalkan satu maksud yang mendalam. Termasuklah diri aku. To be love by someone is so lucky and special but to love someone perlukan banyak effort. Effort! Itu yang aku buat banyak kali. Itu maksudnya aku dalam kategori to love someone. Apa ehk sebenarnya rasa dicintai daripada mencintai? Pasti duanya ada perbezaan.

Entah kenapa aku buat keputusan ini. Keputusan yang aku rasa macam “serius ar!”. Aku mengadu pada Tuhan. Aku nangis sepuasnya. Aku tak tahu apa sebenarnya yang berlaku pada perasaan aku. Its so complicated! Sangat! Lalu inilah keputusannya.

“I dont want to talk about love anymore!”

Aku dah tak nak dah bercakap tentang ini. Sebabnya makin aku cakap, makin aku rasa sakit. Aku tak suka rasa itu. Sakit hati. Sebab aku jaga betul-betul hati aku. Its time for me to take care tentang hati ini. Sebab aku terlampau banyak menjaga hati orang-orang lain. 

Aku mintak maaf, kalau selama ni aku menunjuk , meluah rasa terutama tentang crush. Hahaha. Seriously, aku tak ada niat pun nak create cheap attention tentang itu. Aku pernah cakap , aku ni bodoh tentang cinta. Aku tak pandai nak kawal tentang itu. So, aku ambil keputusan i should stop it. Aku dah tak nak dah cakap pasal ini. 

And, sorry... I didn’t mean that.
Thank you.

Even though I dont want to talk about love anymore, doesn’t mean I close my heart..

I just need someone who can love me.❤

Spread Love 🦋

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Bermain dengan cinta, tak akan lari dari rasa sakit..ia lumrah..bergantung kepada diri kita, bagaimana hendak menangani rasa sakit itu supaya cinta tetap mengalir seperti air yang memastikan pokok bunga sentiasa mekar...gituhhhh ayat aku oi!!! Tassangkaaaaa..ade la tu nanti pembaca copy buat status FB..kahhh

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.