DAH BESAR-BESAR PUN MASUK PERTANDINGAN MEWARNA?!

Image may contain: one or more people and people sitting

DAH BESAR-BESAR PUN MASUK PERTANDINGAN MEWARNA?!

Pada hari Sabtu 23 Feb haritu , Kejiranan Wanita tempat rukun tetangga aku ni telah mengadakan program antidadah yang bertemakan "Komuniti kita , tanggungjawab kita". Alhamdulilah, program tersebut merupakan program yang boleh dikatakan program terbesar yang telah dilaksanakan oleh kejiranan wanita kawasan ini. Gila tak dasyat , makcik-makcik buat program woi. Aku memang tabik spring lerrr.. Aku bertindak sebagai photographer biashe biashe aje, sekadar menolong sekadar yang termampu. Nanti aku cerita dilain entri okay.

Antara aktiviti yang diadakan pada hari tersebut ialah pertandingan mewarna untuk orang dewasa. Aku ni geram juga nengok nya tapi sebab dah ditugaskan ambil gambar, nanti hilang fokus. Sebab aku ni sejenis kalau dah mewarna memang make sure kena siapkan sampai habis. Boleh tahan tengok jiran-jiran aku ni mewarna. Hahaha. Kemain siap bertone tone warnanya.
Image may contain: 2 people, people sitting

Pada aku, ini antara aktiviti yang sangat bagus dilaksanakan sesama jiran tetangga. Memanglah orang macam terkejut , "Eh dah tua-tua pun nak mewarna ke?", tapi itulah yang dapat menyatu padukan lagi sesama jiran. Bukan itu sahaja, kadang kala kita kena juga kembalikan nostalgia zaman kanak-kanak kita pada satu ketika dahulu kan. 

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Bagi PC mewarna ni salah satu terapi.

    BalasPadam
  2. Mewarna nie terapi yang bagus tau.. Sha pun ada buat pertandingan mewarna nie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul sangat.... bukannya niat nak menang kan..yg pentingh kite rase enjoy 🤩

      Padam
  3. Takpe, Syaza pun suka mewarna juga. Rasa puas je dapat tengok macam-macam colour kat lukisan tu 😊

    Syaza | www.syazaraihanah.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu laaaa..ain pon pebret mewarna semenjak dari kecil lagi.hehehehw.

      Padam
  4. sesekali join program macam ni hilang penat menguruskan rumahtangga

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahaaa....kalau tau , daftarkan nama kak seri.hhahaahaa 🤣

      Padam
  5. Ingat yang besar takde bakat, yang besar bakat besar, cuma dah besar malu je nak tunjuk hehehe...bagus ek dia buat macam ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. khennnn,, gituww lerrrr... mohlerr kite nanti buat pertandingan mewarna. 😂😂😂

      Padam
  6. Balasan
    1. hi cik puan sakura shahaahahaahaha..berani dia haii kiteee 🤣🤣🤣🤣

      Padam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.