MANA ADA HATI YANG INGIN TERUS DISAKITI


MANA ADA HATI YANG INGIN TERUS DISAKITI

Kalau yang telah layan drama di TV3 Asalkan Dia Bahagia , komfom akan tahu tentang lagu ini . Lagu ini ialah lagu Ost untuk drama tersebut. OMG! Aku kemain minat betul drama tu , mungkin sebab pelakon utama dia ialah Ayda Jebat dan Shukri Yahya . Kedua-duanya aku sangat minat. Lagu ini pula sangat mendalam liriknya. Antara bahagian yang paling aku suka ialah :

Walaupun tlah ku berikan semua untukmu Tapi yang terbaik dariku Belum cukup bagimu

Kurang apa lagi yang harus ku beri Jika memang cinta tak bisa memberi arti Mana ada hati yang ingin trus disakiti Untuk apa aku kau miliki lagi

pstt ; lagu ini aku nak tujukan bila aku tengah merajuk dengan awak. Kah! hahaha.

Catat Ulasan

4 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.