Kurangkan Saiz XXL Menjadi XS Dengan SlimFast Diet !!


Penyakit fobia pada kegemukan ini seolah olah sudah menjadi "tajuk utama" perbualan harian rakyat Malaysia. Lihat saja di surat khabar , majalah , di internet , rata rata mengatakan Malaysia negara orang gemuk. Fuhh , sedih pun ada , marah pun ada , yelah , siapa yang suka dan bangga bila sentuh bab bab gemuk kan ? "Eh , aku nampak kau sejak dah kerja sini , makin gemuk eh" "Kau ini , asyik makan je , badan dah makin gemuk tu masih tak perasan lagi ke?" . Secara tak langsung , kegemukan ini menyebabkan seseorang itu mula hilang keyakinan dan kebolehan yang ada pada diri sendiri.

Bila isu gemuk ini dituju khas untuk orang Malaysia , perasan tak ramai usahawan usahawan berusaha mengeluarkan produk dan perkhidmatan khusus untuk menghilangkan penyakit fobia gemuk ini pada kita. Bila dah semakin banyak produk atau perkhidmatan di pasaran , kita pasti jadi keliru dan binggung , produk mana yang sesuai dan memberi kesan yang efektif pada tubuh badan kita kan . Dalam kepala otak kita yang bersedia untuk kurus mesti nak cari produk kurus yang berkesan yang mampu memberikan cara kurus dengan cepat , dapat kempiskan perut buncit dan dapat melangsing kan badan kita. 

Dengan perlambakannya produk kurus yang mampu memberikan kesan dengan cepat , kita mesti mahu memilih produk yang terbaik supaya , daripada memakai size XXL atau lebih banyak XX nya mampu mengurangkan jumlah X dan membawa kepada perubahan L , M dan tak mustahil menjadi saiz S. 

Nah , JOM kurangkan saiz XXL anda kepada XS dengan SlimFast Diet. Kenapa SlimFast Diet ? Dalam memilih produk kurus yang berkesan , anda perlulah teliti dari segi kandungan ramuan yang ada dalam produk itu . SlimFast Diet mengandungi Acai Berry dimana ia dapat membuang toksik disamping meningkatkan tahap tenaga ,  Ekstrak Raspberry ia dapat membantu tubuh membakar lemak , mengekalkan kadar metabolisma yang tinggi , Ekstrak Oren ia mengawal selera makan , Fiber Apple yang mampu membuang lemak tidak baik sebelum lemak diserap ke dalam badan. 
Disamping semangat dan azam anda untuk kurus , anda perlu berdisiplin dalam mengawal pemakanan harian anda. Tahukah anda untuk menjadi kurus , kekal ramping , mengekalkan kesihatan yang baik , anda perlu juga melakukan senaman. Ya , ia sememangnya memenatkan . Tapi kepenatan yang anda lalui itu sangat berbaloi jika anda melihat sendiri perubahan pada diri anda. 
Sudah terbukti disini 80%  adalah dari disiplin anda dalam pemakanan , 20 % adalah senaman. Jadi , jangan jadikan alasan anda tak bersenam , anda tak kurus ! Anda boleh kurus , anda perlu disiplin dalam pemakanan harian anda. Jadi , SlimFast Diet membantu anda untuk jadi lebih berdisiplin dalam pemakanan anda. Sebabnya , kesan dari penggunaan produk SlimFast Diet ini , anda akan lebih kerap ke tandas dimana berlakunya proses pembuangan toksin. Tambahan itu juga , anda perlu untuk sentiasa minum 2-3 liter air kosong sehari bagi mempercepatkan proses pembuangan lemak di dalam badan anda.



Yes ! Saya dah turun berat badan . Turun 4 kg. Boleh lihat sendiri hasilnya . Dengan bantuan SlimFast Diet , secara tak langsung dapat mempercepatkan keinginan saya untuk lebih kurus. Tapi , harus diingat , minum SlimFast Diet , jangan lupa bersenam. Jika anda mampu kosisten kan 2 perkara ini saja , anda mampu mendapat berat badan idaman anda. Tak sabar nak turunkan lagi sehingga capai berat ideal. Terima kasih SlimFast Diet.

Disini juga saya nak berkongsi tips senaman yang saya lakukan , nak senam pun kena ada ilmu , tak boleh main hentam saja , nanti penat je yang anda rasa , last last , tension makan dan makan. Boleh lihat video ini. Saya juga selalu masuk ke website Kevin Zahri .Banyak lagi sebenarnya cara senaman yang ringan yang boleh anda lakukan di rumah saja. Jadi , anda masih cari alasan untuk tidak kurus ? Alasan yang terakhir adalah kerana anda sendiri tak betul betul serius untuk kurus.


**********************************************************


Facebook : My Beauty Herbs
My Beauty Herbs (002119891-M)

67- 1, Jalan Mahkota Residence, Bandar Mahkota Cheras,
43200 Cheras Selangor.
Hotline No : +6011 28090446
E-mail : sales@mybeautyherbs.com.my



Giveaway SlimFast Diet dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs dengan hadiah dan wang tunai bernilai RM 3,600 untuk dimenangi.

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. kebanyankan peserta semua turun 4 kg.. :)
    Good luck ye

    BalasPadam
  2. salam. tahniah kerana telah berjaya membuat review produk slimfast diet.

    entri anda tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-review-slimfast.html

    semoga berjaya di peringkat seterusnya. good luck!

    BalasPadam
  3. tahniah..bukan senang nk turun 4kg tu...good luck k

    BalasPadam
  4. Salam Ain, jangan terkejut bila pcl terjah sini..; ni semua sebab projek SFD blogger Mia dan pcl sendiri nak tengok hasil review kawan2 yg berjaya habiskan cabaran 10 hari.

    Tahniah untuk anda dah berjaya turunkan berat 4kg. Semoga berjaya ke pusingan seterusnya.

    salam singgah 1st time kat sini ; ..Emi Amira , salam kenal dari pcl...cuma nak ucap tahniah sebab dah turun 4kg dgn SFD, semoga berjaya ke peringkat seterusnya.

    http://www.nazlee.com/2014/03/review-slimfast-diet-selepas-10-hari.html

    BalasPadam
  5. tahniah
    dr segmen yg sama
    http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2014/03/review-slimfast-diet-selepas-10-hari.html

    BalasPadam
  6. tahniah dan gud luck!dari segmen yang sama http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/03/kurus-dengan-slimfast-diet.html

    BalasPadam
  7. nice entry.. jemput follow saya @ www.hakimiputra.com

    BalasPadam
  8. Salam. tahniah... semoga berjaya ke perngkat seterusnya..

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2014/03/review-10-hari-bersama-slimfast-diet.html

    BalasPadam

  9. Salam,wahh.. tahniah ya..kerana berjaya mengurangkan berat badan anda dengan meminum slimfast diet Semoga anda berjaya ke pusingan seterusnya. Jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Slimfast diet Mialiana.com - Salam ukhwah dari MyCherita

    BalasPadam
  10. wah menarik
    tahniah
    dr segmen yg sama
    http://hazelmerah.blogspot.com/2014/03/kembali-ramping-dengan-slimfast-diet.html

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.