Jatuh Cinta Dengan Samyeang Domino's Pizza

Annyeong Haseyo! Kepada semua peminat-peminat kpop dan korean things , yang paling suka makan pedas-pedas tu , ni haa Domino's Pizza dah come out dengan 3 citarasa baru untuk memenuhi tekak pedas korang



Diilhamkan oleh makanan Korea yang semestinya kegemaran rakyat Malaysia , sajian pizza Samyeang terbaru mempunyai 3 pilihan iaitu , Piza Tuna Samyeang , Piza Ayam Samyeang , Piza Daging Samyeang. Bukan itu sahaja , Domino's juga telah memperkenalkan kepak Ayam-Haseyo.


So , ain dah pun cuba kesemua jenis pizza ini. Jujurnya, ain bukanlah seorang yang gila makan pedas, tapi tak juga tak suka makan pedas. I'm just an average taste lah kata orang kan. Hehehe. Tapi, ain boleh layan weh ketiga tiga perisa ini. A well recommended for you guys based on tekak ain is Piza Tuna Samyeang dan Piza Ayam Samyeang.


Piza Tuna Samyeang , Piza Daging Samyeang , Piza Ayam Samyeang

Cheesy Four

Piza Daging Samyeang

Kepak Ayam-Haseyo


Piza Tuna Samyeang

Blogger & Influencer Di Cawangan Domino's Pizza Bandar Baru UDA Johor Bahru

Not to forget, kepak Ayam-Haseyo is benda wajib cuba as a side dish. Sumpah!You guys should try it out. Memang sedap gila!. By the way thank you for Domino's Pizza kerana come out dengan this Kpop concept as ain bukanlah peminat Korean but, with this meal i can simply fallin in love with the Sos Samyeang. With this pizza , ianya tak lah sepedas sangat dan pada ain makan spicy ramen itu lagi pedas. Hahaha.

So, mine is tuna and chicken . Korang suka flavor mana pulak? 
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Piza Samyeang Domino's Pizza , Kepak Ayam-Haseyo dan segala promosi terkini , kunjungi ke website DOMINO'S PIZZA

Miri Destinasi Awesome untuk Bercuti dalam Malaysia


Hye korang semua, rindu tak dengan ain? mestilah tak kan. Hehe. Sorry lah ain lama tak tulis pasal destinasi percutian yang best. Yeah I know korang tertunggu tunggu untuk dengar I berceritakan. Ooppss sorry, baca apa yang I tulis, saje nak test korang. Hehe. Ok kali ni I nak cerita pasal Miri dan hotel yang interesting dan berbaloi.
Miri ni located di Sarawak. Yes untuk korang yang berada di semenanjung, kalau nak melancong ke borneo, tak sah kalau tak pergi bercuti di Miri. Miri ni agak jauh dari kuching, and u guys kena naik flight. Melainkan korang rajin nak kayuh sampan dari semenanjung, I suggest just naik kapal terbang je. Tak perlu nak pening-pening. Hehe I tau I ni suka merepek but seriously, naik kapal terbang. Unless korang nak drive dari kuching tapi lama gak laa sebab kalau korang nak tau Kuching ke Miri lagi jauh dari kl ke kota bharu tau. So u guys boleh imagine kan jarak dia.
So tadi kan I janji nak share pasal sebuah hotel yang menarik. Nama hotel tu adalah Mega Hotel Miri. Mega Hotel Miri ni terletak dalam lebih kurang 8km daripada airport so agak convenient untuk korang yang naik flight. Hotel ni sesuai kalau uolls nak pergi stay seorang, atau dengan orang yang dicintai atau bersama dengan family. Korang boleh check in pada pukul 2 petang, awal dari hotel kebiasaannya kan? Check out pula pada pukul 1 petang. Haa lagi best kan sebab kalau kira-kira korang dapat stay lama kat hotel ni.
ni lah Mega Hotel Miri .Cantik kan ?
The front desk staff pula agak friendly dan tak pernah tak senyum. Tapi macam orang gila lak bila I cakap camtu tapi actually diorang sentiasa senyum dekat customer diorang. Itu yang akan buatkan kita rasa welcome di hotel ni. Diorang juga ada servis 24 jam untuk tolong kita kalau ada problem masa kita stay di hotel itu. Kat hotel ni korang boleh request smoking or non-smoking room untuk keselesaan korang. Tapi kalau tanya I tak kisah, janji masa masuk nanti takdelah bau asap. so far bilik hotel sini juga agak besar dan selesa. Cleanliness juga diorang memang pentingkan dan jaga so untuk yang pentingkan kebersihan tu, I really-really hope that u guys try je stay kat hotel ni k. I will guarantee personally that u guys will enjoy your stay. Tapi kalau tak puas hati janganlah cari I ye, kesian I ni asyik kena buli je. Hahaha.

sweet je kan interior bilik  hotel ni 

If u guys ada children, Mega Hotel ni ada swimming pool for adults and kids too. So korang boleh relax merenggangkan otot-otot yang dah lama korang tak buat. Sambil-sambil berendam nak sejukkan badan selepas penat bekerja. What is the point for holiday? Nak rejuvenate dan relax kan? So yeah Mega Hotel Miri is the answer. Hotel ni juga ada sediakan parking if u guys need one, then dalam setiap bilik ada safety deposit box just in case korang nak simpan barang berharga. If u guys planning nak kahwin dengan orang Miri atau saje nak buat wedding di Miri, Mega Hotel ini ada facilities untuk korang. Im pretty sure your family will like this place sebab sambil attend wedding, sambil tu jugak boleh relax and enjoy di hotel ini. Besides that, di hotel ini juga ada conference room if your company are planning for corporate retreat, atau training for staff. They will cater all your need so that the event yang korang nak buat berjalan dengan lancar.

nampak pool dia best kan ?
Harga juga agak berbaloi dengan servis yang diberikan, so book Mega Hotel Miri online cepat-cepat sebab kadang-kadang bila I lambat nak book dah penuh pula bilik. Maksudnya ramai laa yang nak duduk di hotel ni semalam dua. Very good place to hide from your boss also. Haha just joking. Sampai Miri , terus ingat Mega Hotel okay! Janji dengan ain tau.

Pencarian Bloglist April 2018 by Aerillhassan




Assalamualaikum dan salam sejahtera


Pencarian bloglist bulan April 2018 bagi blog https://aerillhassan.blogspot.my/ bermula 19 Mac 2018 sehingga 31 Mac 2018. Bertujuan untuk mengeratkan hubungan sesama blogger. Semua blogger dijemput untuk sertai pencarian ini.

Cara-cara untuk sertai :-

1. Follow, Add to Circle dan Like
2. Masukkan blog https://aerillhassan.blogspot.my/ ke dalam bloglist anda.

3. Buat entri bertajuk Pencarian Bloglist April 2018 by Aerillhassan

4. Copy Coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.

5. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI

15 blog bertuah akan dimasukkan ke dalam bloglist blog Aerillhassan. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 1 April 2018.

Sekian, terima kasih.

Segmen 24 Jam Bloglist #29 Mialiana.com


Pencarian bloglist bagi bulan April, Mei dan Jun 2018 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 15 Mac 2018, iaitu tepat jam 1.00 petang sehingga hari esok, 1.00 petang 16 Mac 2018. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen 24 Jam Bloglist #29 Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?

10 blog yang bertuah akan dipilih secara manual dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 31 Mac 2018.

** jom support Mia Liana....


Read more: http://www.mialiana.com/2018/03/segmen-24-jam-bloglist-29-mialianacom.html#ixzz59nZfeqZf