SAMBUT PARENTS DAY BERSAMA DENGAN SDS

parents day sds cafe

SAMBUT PARENTS DAY BERSAMA DENGAN SDS 

Bila kali terakhir anda makan bersama dengan mak ayah anda? Sebulan yang lepas? setahun yang lalu? Ataupun dah lama sampai langsung dah tak ingat bila. Kepada mereka yang masih mempunyai ibu dan ayah , anda sangatlah beruntung! Hargailah mereka selagi mereka masih ada di dunia. Di kesempatan ini aku nak kongsi sedikit apa specialnya yang ditawarkan oleh SDS CAFE

Kek bukan hanya satu simbolik untuk menyambut hari jadi tetapi ianya juga boleh meraikan hari ibu dan hari bapa. Apa salahnya , kita luangkan sedikit masa yang ada dengan megajak ibu dan ayah singgah kemana-mana cawangan SDS Cafe. Layanlah mereka bak raja dan pemaisuri! 

parents day sds cafe

parents day sds cafe

parents day sds cafe

So, aku kongsikan disini antara beberapa jenis kek yang dihidangkan oleh SDS. Pilih jangan tak pilih okay! Oh ya, takkan nak makan kek je kan. Kek itu hanyalah sebagai pencuci mulut orang cakap . Takkan nak makan yang biashe biashe pulak kan!. Jangan risau , hilangkan kebimbangan serta kegusaran anda itu. SDS juga ada menyediakan "Happy Family".

Happy Family ini ditawarkan dalam bentuk set dan ada juga ala-carte. Untuk set pula terbahagi kepada dua iaitu set untuk 2 orang RM 48 ++ dan set untuk 4 orang RM88++ untuk 4 orang. Aku paling rekomen dekat korang untuk add on ala-carte Ayam Korea SDS tu. Sedap giler ! Sebabnya aku dah rasa. Hahaha.
parents day sds cafe

parents day sds cafe

parents day sds cafe
Italian Seafood Pasta

parents day sds cafe
Korean Spicy Fried Chicken Wing

parents day sds cafe
Honey Rock Sugar Black Pepper Tilapia
Tak nak cakap banyak , nak jemput ler korang datang berkunjung segera ke mana-mana cawangan SDS Cafe yang berdekatan dengan anda. Datang bawa mak ayah yer jangan bawak perut masing-masing pulak. Itu bukan nak sambut Parents day , itu nak sambut Selfish day! Okay hambar.

EH! Jangan lupa...SDS ini hanya ada di sekitar negeri JOHOR sahaja yer! Tapi , khabarnya nak tambah lagi cawangan...woww... kita tunggu dan lihat sahaja dekat mana yer nak ditambahnya tu..

Baca juga tentang ini : Riang Raya Ramadhan bersama SDS

Catat Ulasan

0 Ulasan