'MAKAN DAN MENANG' , SEKALI MAKAN MARRYBROWN TERUS MENANG KERETA

marrybrown malaysia

'MAKAN DAN MENANG' , SEKALI MAKAN MARRYBROWN TERUS MENANG KERETA 

Siapa sangka , hanya dengan makan Marrybrown membawa tuah yang sangat berharga kepada Muhammad Muzamil Bin Jailani yang berusia 29 tahun. Wow , untung dia yang sebaya dengan aku kerana menang kereta Proton  X70. Aku telah menjadi saksi penyampaian hadiah tersebut kepada pemenang.

Bertempat di Marrybrown Headquarters , pada 4 Mac 2020 telah berlangsungnya sesi penyampaian hadiah kepada para pemenang. Bukan sahaja kereta , malah ada juga hadiah lain yang telah diberikan oleh pihak Marrybrown antaranya ialah : wang tunai RM 10 ,000 kepada 6 orang.

Jadinya  pada hari tersebut , bukan Muzamil je yang dapat hadiah , tapi ade juga pemenang yang lain. Seronok kan , makan je lepastu rezeki menang pula! . Terpancar betul muka gembira semua pemenang.

Jom kita tengok gambar pemenang kereta Proton X70 serta pemenang lain.

marrybrown malaysia

marrybrown malaysia

marrybrown malaysia

Untuk maklumat lanjut berkenaan dengan Marrybrown , sila layari :
Facebook : MarrybrownMalaysia
Instagram : marrybrownmy

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. alhamdulillah rezeki dia kan ^_^

    BalasPadam
  2. dalam press release pun cakap 6 orang, tapi aku carik dan duk kira, yang pegang kad RM10k tu 5 orang je...sape ek orang keenam tu? hahahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.