Staycation Di Holiday Inn JBCC

Staycation Di Holiday Inn JBCC

Dah nak dekat hujung tahun memang selalunya akan ramai nak bercuti , nak habiskan cuti dan rileks kan kepala otak . Haa , aku pun ambil lah peluang mood hujung tahun ni dengan staycation 2 hari 1 malam . Dimana tu ?. Di bandar raya johor bahru. 

Hotel ini nama nya Holiday Inn JBCC . Mesti tertanya nak masuk macam mana hotel ni memandangkan hotel ni masih baru . Senang je , uolls boleh je masuk melalui parking Komtar JBCC dan terus ke level 7 . Dekat situ la tempat parking kereta bagi yang check in di hotel ni .
Aku dapat bilik di tingkat 29 . Wow , layan view memang best gila . Aku pun mengambil peluang ni untuk main gym juga disini . Best main gym disini sebab boleh nampak pemandangan bandar raya Johor Bahru . Bukan itu sahaja , dekat ruang swimming pool pun berada di tingkat 32 sama level dengan gym . Layan view kat sini memang power ! 

One thing yang best nya tentang hotel Holiday Inn JBCC ni ialah kemudahan sabun serta syampu nya . Bukan jenis yang sabun hotel kecik-kecik tu tapi ni sabun yang sangat best . Memang rasa segar je badan lepas guna sabun tu dan pakai syampu tu , rambut terus rasa selesa . Antara kemudahan lain yang tersedia bila check in disini ialah iron serta hairdryer memang sudah siap tersedia di dalam bilik , bantal yang pelbagai jenis . Memang komfom tidur nyenyak .
 Memandangkan aku pergi time JB masih lagi PKPB , jadinya memang ada SOP yang tersendiri . Pihak hotel menyediakan glove untuk kita pakai serta disediakan juga mask . Swimming pool ditutup pada waktu tu . Sedih juga la tak dapat terjun ke kolam .Hehehe . 
Makanan pula macam mana ? Okay ke tidak ?. Semestinya okay . Aku suka gila breakfast dia . Just nice . Overall , bagi mereka yang nak rasa hotel di tengah bandar raya Johor Bahru , bawah ade shopping mall dan dekat dengan tempat masuk ke Singapura . Aku cadangkan korang check in di Holiday Inn JBCC . Oh ye, hotel ni atas je Komtar JBCC , sebelah City Square JB , sebelah dengan Menara JLand . Korang boleh juga cuba aktiviti yang terdapat di Skyscape dan Angry Bird . Holiday Inn JBCC ni la hotel paling sesuai untuk korang stay ! Highly recommended!
Holiday Inn JBCC
Jalan Tun Abdul Razak, Bandar Johor Bahru, 80000 Johor Bahru, Johor

Facebook page :
https://www.facebook.com/holidayinnjbcc/

Instagram 
https://instagram.com/holidayinnjbcc?igshid=8scca4jh6s1z


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. suka tengok mirror ada lighting gitu ek..kalau kat rumah ada sebiji ni best...hahahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.