KETAGIH CERITA DARI NEGARA THAILAND

KETAGIH CERITA DARI NEGARA THAILAND 

Beberapa minggu lepas aku tinggalkan dunia blog sekejap! Entah aku macam mood swing , tiber kan Ain ko dah kenapa? 😅 Sometime the only thing you can do is remain silent dan layan kan sendiri perangai pelik kau tu. One thing tentang aku ialah aku kalau tengah macam gini, aku tak kan dekat dengan orang, tak akan bercakap dengan orang sebab aku takut aku terlukakan hati orang. So, nak layan perangai pelik aku ni aku akan scroll Twitter sampailah aku jumpa few movie yang dicadangkan untuk tengok.

Movie thailand! Bila entah aku minat tengok Kapkumkap tuh..Sawadikap! 🤣 Aku tekanla link  yang diberi. Mampus subtitle Indon woi! Apa kejadah semua ini? Hahaha. Tapi, aku boleh layan pulak tu! Giler pelik kan kau Nur Farahain! 🤣 Gais, ini antara movie yang telah selamat aku tonton!


Movie Thailand level-level International

Aku tak tahu kenapa aku rasa wow giler terhadap semua movie yang aku tengok ni! Sebab the way diorang paparkan dalam movie-movie ni semua pemikiran level-level International Aku sangat-sangat rekomen kan korang untuk wajib tengok this few movies. Sumpah terbaik gila weh.

1-Mr Hurt
Selalu tengok perempuan yang putus cinta kan, kali ni tengok macam mana lelaki pulak yang putus cinta. Peh, habis karier semua kelaut dan macam mana dia get back semula?



2- I Fine.. Thank You Love You
Kisah seorang lelaki Thailand yang belajar bahasa inggeris hanya untuk menawan cinta seorang perempuan dan lelaki tuh desperate gila nak ke US. Tetapi, lain pulak jadi nya.


3-Bangkok Traffic
OMG, aku memang banyak gila belajar dari cerita ni in term of macam mana nak balance kan masa when you are in a relationship. Lagi-lagi aku ni yang night person bukannya morning person. Hahaha. Tengok tau cerita ni.

4-Heart Attack
Seorang freelancer yang terlibat dalam designer dan editing yang sangat sibuk sampai tak jaga makan dan tak cukup tidur. Akibatnya terdapat banyak bintik-bintik gatal dekat badan lelaki tu lalu di pergi ke Hospital Kerajaan dan berjumpa dengan soerang doktor perempuan. Lalu terus merubah hidupnya yang sentiasa workaholic. Jengjeng jengg....


Cukup lah dulu empat #rekomenfilem yang aku nak share dengan korang. Pergh, tak sangka aku boleh gigih layan movie Thailand ni. #ainisnowmoreopenminded 😂

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Teman tak layan sangat movie Thailand nie...

    BalasPadam
  2. Woww...movie thailand memang jarang mengecewakan! Ko tengok iklan thailand je pun da tau acane kannnn

    BalasPadam
  3. Biasa tgk movie Thailand ni cite hantu je oiii hahahaha

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.