DI SEBALIK KEJAYAAN SESEORANG

blogger johor jdt blogger

DI SEBALIK KEJAYAAN SESEORANG

Hari ni aku terdetik nak menulis ringkas sahaja. Maklum ler penat bercuti cuti Malaysia masih belum hilang lagi. Ini pula tidur di rumah Blogger Sis Lin. Sebabnya kitorang short vacay (katanya) ke Melaka. Hari ni pula ada event yang berdekatan dengan rumah Sis. So kitorang pun tidur ler semalam di sini. Tetiba nampak ke tidak blog akuainkausiapa dah berubah?.
Yang pasti tanpa bantuan seseorang , habis jahanam selekeh comot blog ini. Hahaha. 

Aku ni kureng sket bab-bab teknikal. Boleh godek-godek coding tapi lembab ler. Tak sepantas dan selaju si dia itu. Hahaha. Dia itu ler Kakak Sunah saya yang cantik itu. (Kau membodek ehk ain?!) Haahahaha. Terima kasih sudi menata rias (giteww ayat aku) blog akuainkausiapa ini. Teringat dedulu masa aku tak join group JDT Blogger, terkontang kanting buat sendiri make over blog. Memang selekeh serabai ler jadinya! 

Itulah orang cakap disebalik kejayaan seseorang , pasti ada orang dikiri kanannya yang memberikan sokongan dan membantu. Tekezut ain bile dapat tau yang blog Pakcik Mat Gebu ... Tiffinbiru.com (blog masakan glamer tuu) kak Sunah ler yang tukang buatnya. Kau tengok hebatnya kamu...yakinnya kamuu.. 🤣🤣🤣

Tetiba rasa bersyukur sangat Allah temukan aku dengan hakak Sun yang sudi menerima aku ni yang perangai sombong nak mampus! 😅 Okay tak boleh dah puji lelebih.... Kang habisss merahh muka diaaaa tuu . Dah ler sekarang dah jadi retis.. I jadi PA dia je.. 👻kbye!

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Wahhhh. . Baru tau Sunah yg menata rias (pinjam ayat) blog CMG

    BalasPadam
    Balasan
    1. heehehhee...siapa sangka kan seketul sunah power betul 🤣🤣🤣

      Padam
  2. Alhamdulillah..saling membantu..saling meringankan.

    BalasPadam
  3. Arghhhh malas nak komen...namaku tak di sebut hahahahahaha

    BalasPadam
  4. kita bersyukur dapat kenal dengan kakak-kakakku.. hahahah.. kalau tak farah dan blognya sudah tentu mereput :D

    BalasPadam
  5. hahahah bengonggg...nape tak buh link pcm tuuuuuu..nanti leh backlink ke dia

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.