34/366 : DIARY OF THE DAY -3 FEB 2016

 



Assalamualaikum dan hai kepada uolls semua . Terima kasih sebab sudi baca apa yang aku bebel ini . Terima kasih juga kepada yang sudi tinggalkan komen . Insyallah , lepas ini ain akan merajinkan diri untuk selalu komen dekat blog blog awak awak semua ye . Muahciked ! :)  Jadi , hari ini aku nak sembang pasal :




  • Blogger lain pun buat diary of the day jugak !
Semalam , aku sempat lah juga usha beberapa blog dari rakan blogger . Lepastu aku ternampak , eh macam style diary of the day yang aku buat lah . Blogger itu aku tak ingat siapa . Hahaha . Its a positive way lah bila aku buat diary of the day ini . Pada aku , ini juga cara untuk aku terus kosisten menulis blog walaupun sumpah nak start tu , aku kadang kadang blur  nak tulis apa . Aku juga nak ajak uolls semua sama sama lah kita update blog kita dengan menggunakan tajuk 'DIARY OF THE DAY" #dotd . Secara tidak langsung , kita jadikan blog kita ini diari harian kita . Janganlah copy paste gosippzzz retis pastu hang declare "diary of the day" . Aku tumbuk satgi .Hahaha .



  • Nak kenal dengan blogger johor !
Ain teringin sangat nak jumpa dan berkenalan dengan blogger blogger johor . Teringin nak jumpa face to face , buat event lah . Haa , cam gitu . Sebab ain kan orang johor . Kalau nak ke keyell tuh , adoyai , jaybee kot dah la kebawah selatan sungguh , kalau nak ke atas tuh , fikir banyak kali . Hahaha . Sebab itu aku nak sangat berjumpa dengan blogger blogger senegeri aku . Sekurang kurangnya dapatlah berkongsi idea , pendapat untuk menaikkan lagi mutu penulisan dekat blog ini . Yelah , aku ni menaip main pakai hembus kot . Asal rasa sedap perkataan itu , aku main pakai guna je lah . Hahaha .


Ah , cukup lah entri diary of the day aku pada hari ini . Walaupun short and simple , sekurang kurangnya aku kosisten menulis. Insyallah . Okay , Assalamalaikum :)


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. hmm , okay jugak idea nih , sekurang kurangnya mcm konsisten gak ahhh update .

    BalasPadam
  2. Chaiyok! Terus konsisten dear ^^

    BalasPadam
  3. hehehe kita guna label bilanurmembebel sebab nak kata diary tu bukan ada buat apa pun. hari2 update pun tak jugak. hahaha keep it on sis~ sy akan tetap terus membaca.. yeah~ :D

    BalasPadam
  4. Negeri Melaka tak nak ke? Dekat jugak hehe

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.