41/366 : DIARY OF THE DAY - 10 FEB 2016

  



Assalamualaikum dan hello kepada semua . Tadi aku sempat lah nengok statistik blog aku . Agak merundum . Jumlah bilangan yang komen pun dah berkurang . Sedih iolls . Tapi , itu tidak mematahkan semangat iolls untuk terus berusaha dalam duni blogging ini . Jadi untuk hari ini aku nak cerita tentang :

  • Settle buat review tempat makan seafood best !
Masa birthday aku 8 februari hari tu , aku makan dekat satu kedai seafood ini . Untuk orang orang johor , atau pun yang nak ke johor bahru , singgah lah makan di Senibong yang mana ianya salah satu tempat makanan seafood terbaik . Boleh baca entri aku yang lepas . KLIK SINI . Ingat tau jangan lupa baca yer ! . Mana lah  tau kot kot nak singgah ke jb ke tak tau mana makanan seafood yang sedap lagi murah .


  • Kenapa followers tak bertambah tambah ini ?
Hahaha , yang ini kelakar. Aku ini sebenarnya dok menghitung bila lah followers aku nak menambah nambah . Yelah , cecepat lah jejak 1500 tuh . Hahaha . Kadang aku singgah ke blog orang yang followersnya dah jejak 3000 ke atas tapi tak update blognya , aku rasa macam .. Kesiannya blog itu terbiar . Macam gitu lah jugak aku cakap pada diri aku . Aku takkan dapat capai followers 1425(current followers) ini kalau aku tak berusaha  dan kalau aku tak kosisten . The thing is people will love what you are doing if you are doing it with humble and politely . Cehwah , speaking! . Orang akan singgah dan baca blog kita jika kita tulis nya dari hati kita kan .Wah ! Kemain ayat aku .


Makanya , cukup lah untuk hari ini . Assalamualaikum

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. hye my friend... FI singgah blog. follow sekali. FI datang dari group Blogger gempak juga. nice to meet you

    BalasPadam
  2. in syaa Allah bertambah la tu... :D

    BalasPadam
  3. Fiza pun follower tak bertambah sejak mls update blog.. huhu

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.