125/366 : "Perempuan Memang Cerewet Bab Deco Rumah"

Arghh , dapat idea nak buat dekat rumah ni 

Assalamualaikum dan hello kepada semua . Terima kasih sebab sudi singgah ke blog ain ini . I is very the appreciate . Untuk hari ini , aku nak cerita lah yang sebenarnya "Perempuan Memang Cerewet Bab Deco Rumah Kan"

Aku sebagai perempuan memang akuinya . Tapi zaman zaman dulu nak cari design kena beli magazine , hire interior design lah . Zaman sekarang dah mudah kan . Aku suka gila tengok group dekat facebook ini . Ni haa : Deco Rumahku Syurgaku

Well , aku ini dahla tak berapa nak perempuan sangat . Bila cuci mata dalam group ini aku jadi lebih bersemangat nak deco rumah . Ni tunjuk dekat family ini mesti dapat ni . Hahaha . Sebab aku adik beradik semua lelaki . Diorang bukan kisah apa .

Woi , usha dalam group ini lagi best cuci mata dari korang dok usha handbag , kasut , tudung apa semua tuh . Betul lah orang kata , rumah ku syurga ku . Bila rumah cantik dan sedap mata memandang , kita pun jadi macam bestnya duduk rumah aku ni tak payah nak cari kebahagiaan dekat luar . Hahaha . 
lepas ni nak buat label bahan bahan dekat dapur tuh
Oh , dah terlanjur kita bercerita tentang deco rumah ini , aku pernah kongsikan juga 3 Sebab Kenapa Anda Kena Kemas Rumah Pada Hujung Minggu .

cantik kan lampu tuh

So sekarang kita dah tak ada sebab untuk kata , "Rumah aku biasa biasa je , actually kita yang boleh jadikan nya suasana yang luar biasa" . -oh , gambar ini semuanya aku ambil dekat group tuh . Its such inspire me !

Catat Ulasan

0 Ulasan