126/366: "Daripada Simpan Baju Tak Pakai , Lebih Baik Usaha Sampai Boleh Pakai Dan Muat !"



Assalamualaikum dan hello kepada uolls semua . Hari ini aku rasa happy . Sebab semalam aku tengok lah wardrobe aku . Kan aku pernah cerita yang aku asingkan baju yang tak muat dan baju yang muat . Sampai bila nak simpan baju yang tak muat tuh?

Dan sebelum aku tidur semalam , aku terasa nak cuba beberapa baju aku . OMG ! Baju yang tahun 2012 tuh muat woi . And you know what , baju yang aku beli dekat USS size L Fit tahun 2014 , tak pernah berani aku nak pakai selama ni dan muat ! . Lagi sedikit je cutting badan aku komfom nice lah .

Best nya rasa bila baju yang tak muat , akhirnya kau muat juga pakai . Semuanya usaha aku exercise dan jaga makan . Alhamdulilah . Walaupun masih belum dapat lagi berat idaman , perjuangan misiku kurus mesti diteruskan untuk tampil bergaya pada hari raya nanti . Oh , aku pernah juga share yang Bersenam Itu Memang Tak Best , Tapi 2 Perkara Ini Akan Jadi Lagi Best !



Semua orang nak cantik , semua orang nak rasa dipuji . Tapi bila kita sedar diri kita yang tak kurus , bambam yang tak awesome , kita kenalah make it our life awesome ! The effort tu yang penting daripada tak buat apa apa . 

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Alamak..terasa...saya belum berjaya :(

    BalasPadam
  2. setuju sangat...saya pun banyak juga simpan baju yang dah xmuat, daripada simpan bertahun2 xboleh pakai baik usaha bagi boleh pakai semula kan :D

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.