Wednesday, September 25, 2013

Wordless Wednesday : "Kolej Mencari Jodoh"

 

Bebudak KMJ akan panggil "kolej mencari jodoh" instead of kolej matrikulasi johor..dh ramai dah bertemu jodoh dekat situ.hahaha.aku tak kot.. HAHHAHA.2009-2010 adlh satu kenangan terindah belajar dekat sini.

 **Tweet aku pepagi buta sebab aku rindu kmj**

oh, btw, aku pernah buat entri pasal life aku dekat kmj nie : BACA SINI

16 comments:

Niesa said...

kolej mencari jodoh?haha...agak2 awk jumpa x jodoh kt situ? singgah petang.. ;)

Normi Nieza said...

bagus jgk tu..hehe

Nadya Dyana said...

Aha ingat an betul la td keke

mama_ka0ri said...

done follow here!

kat mane2 pon boleh jumpa jodoh..hihi..

Rosmiza Ali said...

Owh. exstudent KMJ la ni.. Akak dulu KMK.. Hehe.. Memang rindu zaman2 bergelar student dulu kan?
ZON PERMAISURI CHOMEL

Vee said...

hah , lepas ni turn awk lak dpt jodoh dgn student kmj ... heheheee ... done like ...

Khir Khalid said...

Kolej mencari jodoh hehee.. x pelah asalkan dpt yg sesuai & berkekalan. & asalkan juga prestasi pembelajaran kolej x menurun, ok lah tu :)

aisya said...

En. BF sy pun ex-kmj jugak tapi sy matriks lain lah. hehe.

rasanya siapa2 pun time belajar matriks lah paling seronok kot. hehe

Ibu Arif said...

wahh..ni kolej lama ni..hehehee
btw, Jom join GA.. support blogger baru..
http://arifarsyad.blogspot.com/2013/09/giveaway-yeayyibu-arif-bagi-duit-raya.html

CXopportunities said...

kolej mencari jodoh? kemain.. huhu

Jie Susanos said...

huhu..nak gk bljr kat situ..

Hanif Idrus said...

Aku pun sama..mada belajar kat U tak ketemu jodoh jugak..kikikiki

Filzah Azzahra said...

pun ade kolej mencari jodoh ekk

Nurul Hidayah said...

Salam. Done follow sini #353.. All the best^^

Afifah Anuar said...

jemput join :) banyak hadiah :)

http://afifahanuar.blogspot.com/2013/09/mini-giveaway-by-afifah-anuar.html

Muhammad Khairuddin Lim said...

blogwalking...dah isi $$$