kisah suka duka MY BUDAK KECIK ~~


assalamualaikum and hello dunia.
dah lama rsenye tak update blog.
sumpahhh,bapak sibuk giler weyhhhhh...
okey aku tak nak mengadu nasib aku.
takot annoying plak! hohohoho.
okeyy,hari nie aku dengan bangga nye nak citer tentang
"kisah suka duka my budak kecik".
kisah nie bermula bila aku terjumpa si budak kecik bernama amirah !
dia budak ipoh. aku berjumpa dengan dia sewaktu sem1 di m4-01-10.
hahahhaa.ayat aku skema taman seyhhh!
what can i say,aku bangga dengan ini budak.
ini budak tak pernah give up.
aku ingat lagi mula mula dia berkenalan dengan aku.
budak kecik nie dulu budak teknik.amek civil engineering.
imagine that,from cos tuh tetibe beralih jadi dip.in banking.
i know its totally hard.
siang malam tergolek terlentang budak nie dok study..
pehhhh,respect habis lahh.
dengan kekuatan dan semangat yang dia tunjukkan lah aku jadi lebih semangat and nak sangat sangat capai impian first class degree.
insyallah ain, lagi sket jer kau dah nak capai..cube dan cube!
to my budak kecik , i am totally super duper proud of you.
tak dinafikan awak dah macam adik saya.
sebab saya kan takde adik perempuan.
saya rindu sangat sangat dekat awak.
awak teman suka duka saya.
awak sangat memahami diri saya.
again again again and again, congratulation sayang for your result.
and ain respect lah dengan keputusan mira tuh.
ingat, grab this chance.
ini lah masanye mira nak buktikan pada mak ayah mira.
mira kan anak sulung.
jadikan diri mira tuh as a benchmark for your siblings!
and honestly speaking, awak jugak SEMANGAT saya taw.
kalau saya tak kenal awak, mana mungkin saya dapat semangat belajar dekat uitm kedah nie.
haishhh,,,,tak tau nak cakap ape lagi.
sumpahhh,,rindu sangat sangat masa pertama kita jumpe.what a great moments we have.
no matter what, youre my sweet budak kecik forever and ever.
ingat tuhhh.
sayang sangat sangat dekat awak.
with love,nur farahain.

Catat Ulasan

0 Ulasan