Blog ini...

"blog ni untuk join give away,contest dengan segmen je ke?"

hahhahha..ade blogger nie tanya aku,,actually,nampak sangat dia tak habis godek godek previous previous entri tahun lepas..memanglah entri entri baru je nie melambak aku join ga,segmen,contest tuh semua..lagipun semenjak dah berumur 22 tahun nie lebih suke untuk tidak mendedahkan dan menceritakan sangat kisah kisah peribadi.bukan tak open minded,cume pendapat aku tak perlu lah sangat nak jaja jaja..paling paling pun aku lebih banyak bertweet.hehhehe..facebook pun dah jarang nak update status mengada ngada. jangan risau, kalau aku ade cerita nak di share untuk semua blogger,aku akan sedia menaip naip...lagipun,followers ain pun tak cecah ribu ribu,sebab tuh sebenarnye ain lebih banyak join contest,ga dan segmen tuh..atleast,dapat promot blog sendiri,dapat kenal blogger blogger..btw, terima kasih jugak blogger blogger yang rajin tegur ain,drop comment,invite join segmen,ga,contest tuh..

****nak mintak klik LIKE dekat button bawah tuh ehk****terima kasih

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. hahaha! i knew bout this entry referring to whom. hahah! it's me! #ehh cx cek awk punye entry for this year but since yg cx tekan link tu sume segmen. tu yg cx tanya. anyway, thanks for this entry :)

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.