58/366 : DIARY OF THE DAY - 27 FEB 2016

Assalamualaikum dan hello kepada semua . Huwaa , hari ini sangat pack yang teramat. Tak sempat nak update blog . Tapi , dengan ruang dan masa yang ada ini , ku gagahkan jua. Hari ini sumpah hari makan sedunia . Dimulakan dengan :


  • Wedding !
Yang bestnya sebab ayam bakar dia sedap gila ! Lepastu kugiran dia perghhhh otai otai tapi sedap gila . Feel gila aku makan sambil dengar lagu best gila dia nyanyi . Terbaik gila , serta untuk pengetahuan , aku kan dah lama tak minum air manis . Jadi , tekak aku jadi macam semacam minum air jambu batu tadi . Memang kena banyak minum air masak untuk hilangkan rasa manis . 

  • Birthday party anak jiran.
Kebetulan lepas aku pergi wedding terus pergi birthday party itu . Adoyai makan lagi . Kali ini makan soto nasi . Lepastu , jiran sebelah amanahkan ajak anak anak dia yang  tiga ketul itu pergi sekali dengan aku . Sebab dia ada urusan hantar anak yang no dua ke asrama .  Dekat party itu , biasalah bebudak bila dah jumpa geng , tak nak balik rumah terus . Nasiblah yang orang gaji dia ikut sekali . Terpaksa aku tinggalkan diorang sebab aku nak bersiap siap untuk ke bbq party malamnya. Kan dah cakap jadual penuh gila. Hahaha . 


  • Bbq party!
Well , bbq party sound so great. Memang hari ini hari cheat sedunia aku . Hahahaha . Makan tanpa henti . Pergh dengan dessert dia mak oi! Memang cheat habis . Apa apa pun , esok back on track misi kurus aku itu . 


Cukuplah untuk hari ini . Seriously penat gila . Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

0 Ulasan