Promosi Sewa Tapak Iklan RM 10 2 Bulan + Review

***PROMOSI 5 TAPAK KOSONG SEWA IKLAN***




Nak blog anda dalam tapak iklan blog akuainkausiapa ? Nak iklan bisnes anda dalam blog ini ?
Ada 5 tapak kosog yang wajib anda isi .

Ya , Sedang dalam promosi , anda akan dapat bertapak bukan 1 bulan tapi 2 bulan sekali dengan review . Saya akan review dalam blog , akan letak di Facebook page , Personal Facebook saya , Twitter , Google + .  Review itu akan kekal walaupun tempoh beriklan sudah tamat .

NAK ? Jom inbox saya di : facebook


Apa yang bestnya tentang Ipoh , Perak ? Klik gambar.

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.