85/366 : DIARY OF THE DAY - 25 MAC 2016



Assalamualaikum dan hello kepada semua ! Jujur aku rasa macam lately apa nak tulis seyh . Sebab aku sendiri dah lama tak blogwalking dekat blog blog . Terima kasih kepada yang masih sudi membaca diary of the day ini . Insyallah , dengan sokongan korang lah aku masih nak juga tulis dan tulis . Makanya , untuk hari ini aku nak share tentang :



  • Barang dapur dah habis jadi malas nak makan !
Okay , ini lah kesan kalau barang dapur dah habis membuatkan aku jadi tak ada mood nak makan 6 meal plan setiap hari . Terutama breakfast ! Esok kena juga pergi restock barang . Tak boleh jadi inim. Jadual makan yang aku janji nak buat pun tak buat lagi . Haaa , nanti tak dapatlah good result . Okay ! Ain ! Kau nak kurus kan , makanya kena kosisten dan disiplin . That the key word to achieved  successful result . Korang pun sama tau ! Kena komited ! Sebab nak good result kan , mestilah berusaha sedikit . Argghh , tak best tau bila rasa macam tak on track . Okay , kena marah dekat diri sendiri ni . Hahaha . Sebab nak dapat result yang bagus kan . 


  • Air masak is my bestfriend !
Yezzaa , kalau pergi mana mana ini memang kawan baik aku . Aku dah mula ignore air minuman manis . Rasa seronok je bila air masak sebotol tuh aku boleh habis gitu je. Bagus tau . Lagi lagi korang yang suka makan benda benda manis . Air masak akan cuci balik . Bukan itu je , kalau korang ada masalah nak berry ke kan , cer minum banyak air masak . Sebab kalau aku minum air masak banyak banyak , fuhh senang lah proses berry tu . Hahaha . Ingat tau ! Jadikan air masak bff korang . Pergi mana mana je mesti bawak . Jadikan kebiasaan . 


CukupLah untuk hari ini memandangkan aku sangatlah penat ! Rasa nak tidur awal je ni . Hahaa . Assalamualaikum ;)

Catat Ulasan

1 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.