90/366 : DIARY OF THE DAY -30 MAC 2016



Assalamualaikum dan hai kepada semua ! Adoi , aku dapat merasakan yang diary of the day aku ni dah semakin kelam dan bosan . Hahaha . Jujurnya aku hanya spent dalam 15 minit je bukak blog taip apa yang aku rasa nak taip terus publish . Lagipun , aku tak sempat lagi nak hantar laptop aku ke kedai untuk repair . Update pun pakai ipad . Taip cepat cepat terus publish . Maafkan aku ye kalau blog akuainkausiapa ini makin bosaaaaann . I try to fix it as soon as possible . Jadi untuk hari ini , aku nak share tentang :


  • Double up workout!
Start dari minggu ini , aku dah start double up workout untuk lebih berkualiti . Maksudnya aku buat cardio dam combine sekali weight lifting. Iaitu masuk ke gym dan bermain dumbbell . Sebab badan bam bam macam aku ni lemak dah tertenak tertimbus lama kan dekat badan tuh . Makanya tak salah untuk aku push pada limit yang aku masih boleh kawal lagi . Sebab memang aim untuk pakai size S masa raya nanti . Bulan puasa dah nak dekat woi ! Doakan semoga impian aku tercapai . Hehehe .


  • Teringin nak join Fun Run !
Semenjak dua ni , aku ada ternampak ads yang buat event lari lari itu . Macam 5 km ke , 10 km ke . Aku jadi macam nak join walaupun aku lah manusia yang paling tak kuat lari . Tapi , kalau kita tak fight for our fear , macam mana kita nak berjaya melangkah ke hadapan kan . So , doakan aku ye kalau aku join nanti . Mesti lelemakk aku terbakar dengan banyaknya . Hahaha . 


Cukuplah untuk hari ini . Assalamualaikum ;)

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. semoga tercapai nak join Fun Run tuu. :D

    BalasPadam
  2. Join lah Fun Run SCB nanti. Saya ada buat review pasal SCB KL Maratahon. Boleh check dan daftar :)

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.