119/366 : Ketagihan Mee Rebus Yang Amat !



Assalamualaikum dan hai kepada korang semua . Pertama nak cakap terima kasih sebab masih sudi baca diary of the day aku ini dan ada yang sudi komen . OMG ! I is terharu beb . Hahaha . Walaupun aku ini menulis tahap kelas ke belakang lah kalau dekat sekolah . Serius , aku tak reti nak menulis tapi kalau suruh bercakap , aku boleh lah . So , kalau cara aku menulis ni macam kurang , hahaha , maafkan iolls yer uolls ! . 

Maka pada hari ini aku nak cerita pasal makanan yang aku ketagih . Hahaha . Ada beberapa ketika dulu aku suka gila makan soto . Tak kira lah soto nasi ke , bihun soto ke . Hari hari aku cari soto . Tu yang berat naik mendadak dan semakin bambam . Hahaha .

Dan sekarang pula , aku ketagih makan mee rebus . Hahaha . Habis lah ! Aku nak kena rasa insaf ini . Walaupun aku makan lepas buat cardio exercise . Well , untuk recover dengan makan high carb kan . Ceritanya , bila aku dah jumpa port mee rebus yang sedap . Dahla sekarang tengah dalam misiku kurus . 

Nampaknya , kena control wahai ain ! Nak kurus dipagi raya kan ? Aku nak sangat pakai size S . Makanya aku kena lah kawal ketagihan aku ini . Ya ALLAH , korang ada tak makanan yang korang ketagih sampai nak kena cari selalu ? Hahaha.

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Pergghhh.. lama siot tak makan mee rebus.. rindu sgt2 dh nie

    BalasPadam
  2. Sedapnyaaaaa! Dylla pun suka sangat mee rebus sedapnyaaaa!

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.