135/366 : Kerana Selalu Komen , Ini Untuk Mereka...



Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu kepada uolls semua . Untuk hari ini , aku nak beri special gift even its free . Hahaha . Aku sangat sangat menghargai mereka .


Mereka yang sudi komen dekat blog akuainkausiapa ini . Well ,i is very appreciate uolls semua . Aku berikan hadiah yang istimewa kepada mereka yang tersenarai dalam top commentor aku sepanjang tahun ini . Mungkin aku tak boleh beri kan hadiah yang berbentuk fizikal (barang barang ) tapi dah tersenarai dalam blog list ini juga sebagai satu hadiah juga okay .


Insyallah , setiap bulan yang kehadapan , aku nak update lagi top commentor every month . Dari situ ,  aku boleh tahu lah siapa peminat aku . Gitewww. HAHAHHA . 

So , kalau korang nak tahu siapa yang terpilih dalam blog list aku , boleh lah scroll dekat tepi blog aku tuh haa.. 

Oh , aku masih lagi tak boleh move on dengan cerita "Terpilih Sebagai Blog List MiaLiana .

Catat Ulasan

7 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.