SURPRISE MENJADI ! YEAY!!




Kalau ada yang belum baca blog aku tentang SURPRISE BIRTHDAY TAK JADI , MOHON BACA DULU.



Aku pernah ungkapkan kata-kata itu kepada seseorang , "Johor Bahru dengan Ipoh memang dekat, sebab tu boleh sampai dekat you". Walaupun memang sangat jauh , tapi dunia sekarang semakin maju dan canggih. Dulu, semuanya macam terbatas kan. Semua kena keep waiting. Sekarang dah laju. Pada aku, dah tak ada alasan untuk kita tidak berkomunikasi sesama sendiri.



Back to my story, kali ini suprise aku dah berjaya dan menjadi woi !. Terkejut kawan aku tu. Kali ini memang aku nak make sure surprise tu menjadi. Aku senyap-senyap custom made hadiah di PRINTCIOUS.COM . Sangat mudah prosesnya , semudah ABC lah kata kan. Memandangkan masa wedding dia bulan Mac haritu aku tak bagi hadiah. So, why dont kita suprise kan terus.

Cuba tengok respon dia:




By the way , aku sangat happy dengan respon dia. Well, aku jenis suka tengok orang yang aku sayang tu happy dan perkara itu datang dari effort aku. (Puji diri sendiri sangat kau ni Ain). Hahaha.

Pesanan penaja : Mira la watak yang terlibat dalam entri suprise birthday tak jadi aku tu. Dia la yang tolong deliver kan kek itu. Done disclaimer. Watak yang lain tak boleh bagi tahu nanti semua nak minta payment. Hahaha.

So, korang tunggu apa lagi . Cepat-cepat ke PRINTCIOUS.COM

Catat Ulasan

2 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.