The Empire Studio - Photoshoot Raya Murah Johor Bahru


Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
Tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira...




Ain rasa seronok untuk hari raya pada tahun ini. Sebabnya this is the first time siap ada photoshoot dekat studio lagi. The last time rasanya formal photoshoot ni masa konvo la. Hahaha. Jadi, tahun 2018 menjadi satu hari raya yang akan best untuk ain. 
Gambar ni tak edit langsung ni baru take yang ketiga dah cantik kan.

Alhamdulilah, ain bersama dengan geng-geng JDT Blogger diberikan peluang untuk fefeling photoshoot raya di The Empire Studio yang terletak di Bandar Baru UDA Johor Bahru. Sumpah, meriah teruk sampai tak sedar dah shoot sampai beratus kali. Hahaha.
"ye aku memang adik yang jenis keras kepala..
lepas ni aku dah tak nak jadi adik derhaka dah"
-kata Ain kepada abangnya.

Photographer dia sangat best dan sporting. Ain cakaplah nak shoot dengan abang Ain sekali dan nak gambar yang seorang-seorang. Dia cakap boleh. Siap ajar lagi macam mana nak posing. Bukan itu sahaja, photographer dia lelaki siap cakap lagi kat Ain , "kalau saya ni yang lembut-lembut dah siap betulkan dah kain dan baju awak tu.."Hahaha.
Nak pi beraya mana kita ni sekarang?

Dekat studio ni juga sangat selesa. Biasala kalau yang tak biasa photoshoot dekat studio mesti rasa kekok dan malu nak posing kan. Tak apa, korang ketepikan semua itu. Sebab korang akan mendapat layanan yang sangat best dari photographer. Memang tiptop dan sangat professional.
ni bukan cumi cumi , tapi ni duit duit duitt bagi lah aku duit woi.


sebenarnya aku tak reti pun bawak basikal


Jadi gais, Ain nak shout out kepada semua geng #TeamRayaJohor terutamanya yang berada di sekitar Johor Bahru, meriahkan dan raikanlah hari raya bersama dengan keluarga serta orang yang tersayang di The Empire Studio. Cepat-cepat booking slot korang sebab studio ini memang selalu fully book. Studio ni betul-betul atas kedai makan Eat & Repeat berdekatan dengan Mydin Bandar Baru UDA.



Ni pula dengan geng-geng JDT Blogger.






THE EMPIRE STUDIO

Alamat : No. 58-02, Jalan Padi Emas 4/1, Bandar Baru UDA, Johor Bahru, Johor.

Instagram: @theempirestudio


Whatsapp: +60137008889

Catat Ulasan

9 Ulasan

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.